וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער גילים של כ-30 שנה: דני רופ והחברה הצעירה חוגגים שנה יחד

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 10:38

כשנה לאחר שנודע שהחזאי ומגיש הטלוויזיה החל בתהליכי גירושים מאשתו השנייה, הוא ובת הזוג הנוכחית מציינים את הזוגיות שלהם בתמונה משותפת - וצמודה במיוחד

דני רופ הופעה מארון 5. אור גפן,
דני רופ (ארכיון)/אור גפן

כשנה חלפה מאז שהחזאי לשעבר ומנחה הטלוויזיה בהווה דני רופ התחיל בתהליך גירושים מרותם, לה היה נשוי במשך 18 שנים - ולפני כמה חודשים הוא חשף כי הוא חובק בת זוג חדשה, הזמרת רותם לביב, הצעירה ממנו ב-29 שנים.

רופ, שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-59, ורביב מנסים בדרך כלל לשמור על פרופיל נמוך - אבל בסוף השבוע האחרון פרסמו תמונה משותפת שלהם, שהייתה כולה חגיגה של אהבה. לאחר שהזוגיות של השניים יצאה לאור, רופ מסר לוואלה סלבס "טוב לנו, וזה מה שחשוב. שרק ימשיך ככה".

דני רופ והחברה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - dannyroup, צילום מסך
רומנטיים. רופ והחברה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - dannyroup

בתמונה נראים השניים צמודים אחד אל השנייה, כשציור קטן של לב נמצא ממש ביניהם. רופ שיתף את התמונה בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 41 אלף עוקבים.

בימים אלו רופ מגיש תוכנית לילה כלכלית בערוץ 14, וגם משמש כחזאי של הערוץ. כזכור, הוא פרץ אל חיינו במהלך שנות ה-90 כששימש כחזאי של ערוץ 2 המיתולוגי. מאז הוא הספיק לעבוד בתפקיד גם בחדשות 10, ברשת 13 ואפילו באתר ynet. לפני יותר משלוש שנים הוא פוטר מחדשות 13, שבו עבד במשך 16 שנה, כחלק מגל קיצוצים נרחב שבוצע באותם ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • דני רופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully