וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנים אחרי שהתגרשו: מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס תחת החופה

22.9.2024 / 9:11

מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס חיתנו בסוף השבוע את בנם הבכור אורי, בחתונה אזרחית שהתקיימה במושב במרכז הארץ

מיקי חיימוביץ', אורי, אלי אילדיס. אינסטגרם, צילום מסך
מיקי חיימוביץ', אורי, אלי אילדיס/צילום מסך, אינסטגרם
מיקי חיימוביץ' ובנה אורי. אינסטגרם, צילום מסך
מיקי חיימוביץ' ובנה אורי/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהגיע בסוף השבוע לחתונה של אורי אילדיס (29) וזוגתו ראהט, זכה לצפות באיחוד מרגש של הוריו: מיקי חיימוביץ (62), ואלי אילדיס (58).

השניים היו נשואים במשך 23 שנים, עד שבשנת 2017 החליטו להתגרש כשהם הורים לשניים, אורי ויולי. החתונה הייתה חתונה אזרחית שהתקיימה בערב שישי, והלוקיישן הנבחר היה בבית הוריה של הכלה באחד מהמושבים במרכז הארץ, סביב בני משפחה וחברים קרובים.

כזכור, חיימוביץ' הגישה את מהדורת החדשות במשך שנים רבות ואף כיהנה בכנסת במשך שנתיים. היא תומכת בצמצום צריכת מזון מן החי ובהפחתת השימוש במשאבי טבע מתכלים כגון נפט ופחם, ובמעבר לאנרגיה ירוקה. היא עוסקת בהגברת המודעות למשבר האקלים, בדגש על שימוש בתחבורה ציבורית וצמצום זיהום האוויר. בנוסף, חיימוביץ' מתנגדת לפגיעה במערכת האקולוגית הימית, בדגש על שימור החופים וטיפוחם, ומתנגדת לזיהום מי הים על ידי מפעלי תעשייה שונים.

אורי אילדיס וראהט. אינסטגרם, צילום מסך
אורי אילדיס וראהט/צילום מסך, אינסטגרם

חיימוביץ' פעילה להפחתת אכילת בשר ממניעים מצפוניים וסביבתיים ועוסקת רבות בזכויות בעלי חיים. היא צמחונית 31 שנה, ובשנת 2012 הפכה לטבעונית. לאחר עזיבתה את תפקיד מגישת החדשות, החלה בהובלת קמפיין להנהגת "יום שני ללא בשר" ("Meatless Monday") בישראל, שלוחה של הפרויקט הבינלאומי להימנעות מאכילת בשר במשך יום אחד בשבוע.

אילדיס משדר מאז שנת 2020 בערוץ הספורט תחרויות ואליפויות שחייה תחרותית מהסבב האירופי/העולמי, בהן נציגים או נציגות מישראל, יחד עם הפרשן ושחיין העבר האולימפי גיא ברנע. ב-2021 שידר מטעם ערוץ הספורט את תחרויות השחייה של אולימפיאדת טוקיו (2020), יחד עם ברנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully