וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זכיתי בנשמה יפה": הברכה המרגשת שקיבלה שרית חדד ליום הולדתה

21.9.2024 / 17:33

שרית חדד חגגה אתמול (שישי) את יום הולדתה ה-46 וכמיטב המסורת, קיבלה ברכה רומנטית ומרגשת מזוגתה, תמר יהלומי, שכתבה: "תודה שבתקופה כזאת שכלום בה לא בטוח את המקום הבטוח ביותר עבורי"

שרית חדד ותמר יהלומי. אינסטגרם, צילום מסך
שרית חדד ותמר יהלומי/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת שרית חדד ציינה אתמול (שישי) את יום הולדתה ה-46 וקיבלה ברכה מרגשת מזוגתה, תמר יהלומי, שפרסמה אותה קבל עם, עדה ואינסטוש. "יום הולדת שמח לב ליבי, אשתי, אהבתי", כתבה יהלומי.

"זכיתי בנשמה היפה ביותר - צנועה וענווה, רבים חוץ ממני יעידו. את שמש וכל קרן בך היא אור לעולם הזה. המשפחה שהקמנו היא האדם השלם שאני היום, תודה שבתקופה כזאת שכלום בה לא בטוח את המקום הבטוח ביותר עבורי. כל המילים שבעולם לא ישתוו לרגשות שבליבי וכל השירים שבעולם לא יסבירו את שבפנים - אני שלך ולצידך תמיד".

שרית חדד ותמר יהלומי/אינסטגרם

כזכור, הזוגיות של השתיים נחשפה בשנת 2021, כאשר יהלומי הופיעה בקליפ של שירה החדש של חדד, "אהבה כמו שלנו". לחדד ויהלומי שלוש בנות: נויה, שירה ואדל אסתר.

לפני חודשיים חגגה יהלומי את יום הולדתה ה-30, וקיבלה מחדד ברכה רומנטית ומרגשת במיוחד: "אהבה שלי, השמש של חיי, היה שווה לחכות חיים שלמים כדי שתגיעי, הבאת איתך אור לחיים שלי ואחרי שהגעת, גם לחיי הגיעו רק דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully