וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי נכשלה במבחן החשוב בחייה, בדרכה לעצמאות

20.9.2024 / 12:24

נטע ברזילי לומדת בחודשים האחרונים נהיגה. הבוקר (שישי) היא ניגשה למבחן תאוריה, כדי לכבוש אבן דרך נוספת בדרכה לרישיון הנכסף. אלא שאז התבשרה כי נכשלה כישלון מוחץ

נטע ברזילי נכשלה בתאוריה. אינסטגרם, צילום מסך
נטע ברזילי נכשלה בתאוריה/צילום מסך, אינסטגרם

תקופה טובה עוברת לאחרונה על הזמרת נטע ברזילי. מי שזכתה במקום הראשון באירוויזיון בשנת 2018 ונחשבת מאז לאחת הזמרות העסוקות בישראל, עברה שינוי חיצוני מרשים לאחר שהשילה לא מעט קילוגרמים ממשקל גופה והגיעה לשלבים מתקדמים בתוכנית "רוקדים עם כוכבים. בנוסף, רק לפני חודש סיפרנו לכם ראשונים על הזוגיות החדשה והמרגשת שלה, אחרי שנתיים וחצי של רווקות.

אך לא לא הכל ורוד: ברזילי, שלומדת בחודשים האחרונים נהיגה, אמנם כבשה לא מעט הישגים בחייה האישיים והמקצועיים, אך את מבחן התאוריה אליו ניגשה הבוקר, כחלק מההליך להוצאת רישיון נהיגה- היא לא עברה. היא בישרה על כך כשכתבה לעוקביה: "אזרתי אומץ, נכנסתי לתאוריה ונכשלתי".

נטע ברזילי לומדת נהיגה/אינסטגרם

ברזילי החלה ללמוד נהיגה בחודש ינואר, לאחר שנים שנמנעה מכך בעקבות פחד. באותו חודש, כשבועיים לפני יום הולדתה ה-31, שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות: "במסגרת ביסוס תחושת השליטה בעולם בלי ודאות, התחלתי ללמוד נהיגה. מתנה ליום הולדת 31".

בחודש אפריל השנה תועדה ברזילי על ידי מאיה ורטהיימר, כשהיא בעיצומו של שיעור נהיגה בכביש ראשי בתל אביב. בסרטון שפרסמה, אמרה ורטהיימר "הנהגת הלוהטת הזאת לומדת נהיגה. אדוני המורה, איך היא?". מורה הנהיגה של ברזילי ניגב אז את פניו במגבת והשיב "אני מזיעה". לאחר מכן הכריז: "האמת, היא אלופה". ורטהיימר חזרה לברזילי: "חיים שלי, איזו יפה את. בהצלחה". הנהג שהיה ברכב שאחרי ברזילי פחות התרשם מהסמול טוק בין השלושה וצפר לברזילי שסיננה "אימאל'ה", רגע לפני שלחצה על דוושת הגז והמשיכה בדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully