וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות המסעדה תוקף את רפי גינת: "שיקר לנו בפנים"

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 13:10

ניב גלבוע ביקר במסגרת תוכניתו החדשה במסעדה שרפי גינת ביקר בה מספר ימים לפני, ושמע ביקורת קשה על התנהלותו של המגיש הוותיק: "הוא שיקר לנו בפנים. הם פתחו שולחן ואכלו. אם זה לא טעים, אז למה אכלתם?"

רפי גינת "כלבוטק חוזרת". קשת 12, צילום מסך
רפי גינת "כלבוטק חוזרת"/צילום מסך, קשת 12

לפני מספר שבועות ביקר העיתונאי והמגיש רפי גינת בחומוס חליל במסגרת תוכניתו "כלבוטק", וקבע כי נמצאו בחומוס כמות גבוהה של קוליפורמים, וכי החומוס "נמצא מזוהם, מקולקל, פסול למאכל ומסוכן בריאותית".

מספר ימים לאחר ששודרה הביקורת של גינת, וימים ספורים לאחר פיגוע קשה שאירע כ-200 מטר מהמסעדה במסגרתו נרצחו ארבעה אנשים, ביקר בה ניב גלבוע, המגיש את "מדד גלבוע" בערוץ i24NEWS. "תקשיבו, המקום הזה תמיד היה מפוצץ ואני מגיע לשם ופשוט נשאבתי לריק", שיתף.

ניב גלבוע. i24NEWS, צילום מסך
ניב גלבוע/צילום מסך, i24NEWS

הצוות דרש מגלבוע לא לצלם, תוך קריאות "לא רוצים טלוויזיה" ו"כבר נמאס לנו מהתקשורת". גלבוע מצדו ניסה להסביר כי "זה לא קשור בכלל למה שרפי גינת עשה, זה לא מעניין אותי רפי גינת. אני עושה על רמלה, על מה שקורה פה". הצוות שבמקום טען כי "פעם שעברה גם אמרו לנו ככה ושיקרו לנו בפנים".
"מי, רפי?", שאל גלבוע. "כן, שיקר לנו בפנים. הם פתחו שולחן ואכלו. אם זה לא טעים, אז למה אכלתם?".

לאחר דין ודברים שכנע גלבוע את צוות המסעדה לאפשר לו לתעד את עצמו אוכל במסעדה, ופסק: "וואי איזה חומוס מטמטם. הפה שלי לא יודע לספור קוליפורמים, אבל זה חומוס מה זה טעים. אכלתי פה הרבה פעמים, לא קרה לי כלום. לפחות מבחינת הטעמים זה מרגיש טעים ונקי". לסיום, ניקד את המסעדה: "8 וחצי במדד שלנו".

מרפי גינת טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully