וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי רגב, החטוף ששב: "נכנסתי בכל הכוח לאימוני אגרוף"

20.9.2024 / 9:12

איתי רגב, ששוחרר בעסקת חטופים משבי החמאס בעזה ומשתתף בימים אלה בסדרת נוער חדשה לצד אלין גולן, משתף בחיי היום יום שלו ובכניסתו לעולם המשחק: קיבלתי את ההצעה ועפתי עליה. לא קראתי תגובות. אני אעשה מה שטוב לי, לא מה שטוב לאנשים"

איתי רגב בפרימיירה לסדרה "יונייטד היי" (HOT). רפי דלויה,
איתי רגב בפרימיירה לסדרה "יונייטד היי" (HOT)/רפי דלויה

איתי רגב (18) שנחטף ב-7 באוקטובר מפסטיבל נובה ברעים לשבי החמאס עזה יחד עם אחותו מיה רגב ושוחרר בעסקה אחרי 54 ימים, משתתף בסדרת הדרמה החדשה "יונייטד היי" (HOT) לצד אמיר בנאי (בנה של אורנה בנאי) ואלין גולן (בתם של אילנית לוי ואייל גולן).

"זאת תקופה לא קלה בכלל, אבל חזרתי לחיים ואני צריך להתמודד עם הדברים האלה", שיתף רגב בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". "אני צריך לחזור לחיים שלי בכל הכוח כי בסופו של דבר קיבלתי את החיים שלי במתנה, אז אני כרגע פשוט עף על החיים שלי. אני פשוט מרוגש ברמות".

רגב הוסיף כי "כרגע אני מתעסק בעצמי, מתעסק בהחלמה של עצמי. נכנסתי בכל הכוח לאימוני אגרוף, זה עושה לי ממש טוב. בחרתי דווקא באגרוף כי אני חושב שזה תחום שעוסק בהגנה עצמית, וההגנה העצמית נותנת הרבה ביטחון עצמי ברחוב, בכללי. שם אני מוציא את העצבים שלי, וזה גם בריא לגוף".

על כניסתו לעולם ההמשחק סיפר: "זה תחום שמאוד עניין אותי ותמיד רציתי לחוות מהתחום הזה. קיבלתי את ההצעה ועפתי עליה. פשוט חוויה מדהימה". על הביקורות הקשות שקיבל בעקבות כך, אמר: "לא קראתי את התגובות, זה לא מעניין אותי. אני יודע מה טוב לי ואני אעשה מה שטוב לי, לא מה שטוב לאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully