וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת "האח הגדול" זועמת: "אין מבוגר אחראי"

19.9.2024 / 14:28

לקראת טקסי יום הזיכרון הראשון לאירועי 7 באוקטובר, זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון תקפה את הבחירה לקיים שני אירועים נפרדים - במקום אחד: "הלבבות של כולנו נשברו"

מירי רגב / תקווה גדעון. לע"מ / ניר פקין, עיבוד תמונה
מירי רגב / תקווה גדעון/עיבוד תמונה, לע"מ / ניר פקין

סאגת הטקס הממלכתי אל מול הטקס האלטרנטיבי שמובילות משפחות החטופים והנרצחים, שעולמן נחרב ב-7 באוקטובר, ממשיכה להבעיר את השטח ונשארת על סדר היום.

בימים האחרונים נחשפו רשימות האמנים שיופיעו בטקסים, והביקורות על שני הצדדים לא מפסיקות להתחזק. מי שלא הייתה יכולה לעבור על הפרדת הטקסים בשתיקה היא זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון, שהעלתה אתמול (רביעי) סטורי מלא תסכול לחשבון האינסטגרם שלה: "הלבבות של כולנו נשברו כאחד, אז למה אנחנו צריכים שני טקסים?".

"כל ההתעסקות הזאת, באיזה אמן יופיע או לא ובאיזה טקס, מכווץ לי את הלב. במיוחד אחרי הידיעה על ארבעת הילדים שלא ישובו הביתה", התייחסה לשלושת הלוחמים והפרמדיקית שנפלו בעזה, "בזמן שעדיין מתנוססים שלטים של 'יחד ננצח', בזמן שמשפחות לא חזרו לבתיהן".

הסטורי של תקוה גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של תקוה גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

"בזמן שהצפון בוער, ניצולי 'נובה' זועקים לעזרה ויש עדיין חטופים בשבי חמאס (!). איך מקיימים יום זיכרון בזמן מלחמה שלא מפסיקה לגבות חיים? ולמה בנפרד? לא חשבתי שהפוליטיקה והפילוג האגרסיבי הזה יגיע גם לאבל, אבל כנראה שזאת התוצאה שאין באף צד מבוגר אחראי שיעצוב ויחבר בין כולם. עצוב", חתמה גדעון בכאב.

כזכור, בטקס האלטרנטיבי יופיעו: אביב גפן, אגם בוחבוט, אדר גולד, אמיר דדון, בועז שרעבי, גלי עטרי, היהודים, ואלרי חמאתי, זהבה בן, יהודה פוליקר, ישי לוי, כנסיית השכל, מירי מסיקה, מרגלית צנעני, עברי לידר, עדן חסון, קורין אלאל, קרן פלס, ריטה, רן דנקר, שולי רנד, שלום חנוך, שלמה ארצי.

בטקס הממלכתי, אותו מארגנת שרת התחבורה מירי רגב שאמונה גם עלישתתפו רק: שולי רנד, אמיר דדון, יגל אושרי והלהקה הצבאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully