וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי. שארפ מגיב לאמו אחרי שלכלכה על פרידה: "רגשנית"

18.9.2024 / 15:22

הדרמה בין משפחתו של שארפ לחבריה ומשפחתה של פרידה הגיעה לפסים אישיים עוד כשהיה בבית "האח הגדול". עכשיו, אחרי שהודח, הוא עונה לאמא שלו - ומסביר את המצב

דיג'יי שארפ האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
דיג'יי שארפ האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

ההדחה של די.ג'יי. שארפ מ"האח הגדול" הייתה אולי הדבר הטוב ביותר שקרה למערכת היחסים שלו עם פרידה עוזיאל, שכבר בתעודת הזהות שלה סומנה על ידי רבים כ"זוכה הגדולה של העונה".

במהלך השהות של בני הזוג בבית המפורסם במדינה, המשפחות והקרובים שלהם לא הפסיקו להתנגח, סכסוך איתו היה צריך שארפ ג'וניור להתמודד אחרי שסיים את המסע שלו בתוכנית הריאליטי.

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, נשאל שחקן הכדורסל: "מה אתה חושב על מה שאמא שלך אמרה?", בהתייחסות לדברים שכתבה אמו על פרידה: "מנענעת את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על די.ג'יי... השם לא אוהב חשפניות... אף אמא לא רוצה כלה כזאת".

גם אחיו של דיג'יי לא נשאר אדיש בזמנו, והוסיף שמן למדורה: "ממתי גבר אמור לשלם שכר דירה? העצמה נשית בטוסיק המזויף שלך".

הסטורי של דיג'יי שארפ. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דיג'יי שארפ/צילום מסך, אינסטגרם

"אמא שלי אישה מאוד אימושנאל (רגשנית, בתרגום מאנגלית לעברית) והיא לא ידעה לאיזו סיטואציה היא נכנסה מההתחלה", הודה היום (רביעי) שארפ הצעיר בתגובה לעוקב הסקרן, והמשיך: "היא גם קיבלה הרבה מאוד הודעות פוגעניות שלא ראתה בחיים כלפיי וכלפיה. היא יכולה רק לראות את המבט שלי, שאני נפגע בטלוויזיה".

"אלה דברים שיכולים לגרום לה להגיד המון-המון דברים אישיים ופוגעניים שהיא לא מתכוונת אליהם. בתגובות זה יצאה ממנה מעצבים. אני עדיין מנסה ממש להרגיע אותה ואת כל המצב, זה בטוח", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully