וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם: קראו לשחקניות להצטלם לקליפ של שחר סאול - מבלי לשלם להן

החברה שמפיקה את צילומי הקליפ החדש של הראפר, שאמור לחגוג "העצמה נשית", הזמינה שחקניות להשתתף בו - מבלי לשלם להן שכר. מקורבים לסאול אמרו: "הוא לא מעורב בהפקה. בכלל לא ידענו שיצאה הודעה כזו, היינו בהלם"

מסיבת יום הולדת זאביק דרור טל שרף שחר סאול. אביב חופי,
מסיבת יום הולדת זאביק דרור טל שרף שחר סאול/אביב חופי

זה לא סוד שאנחנו חיים בחברה שחוגגת צרכנות וקפיטליזם, כזאת שתאפשר פרסום של מותג מונפץ ש"יהפוך אותך למושלמת" ברגע. על הפנייה המגדרית אין מה לערער יותר מדי, כי מעבר לאהבה לכסף, בדרך כלל גם השובינזם נוכח במסרים שנמצאים בין השורות.

בתוך כל זה גדלה לה תנועה שמטרתה לגרום לנשים להרגיש באמת טוב יותר עם עצמן - ולא כי הן קנו את השפתון החדש, אלא כי הן שלמות. לצערה של וואלה סלבס, פעם אחר פעם אפשר להיתקל בניצול ציני של הניסיון להרגיש טוב יותר בגופך.

אל תוך כל הדרמה הזאת נכנס הראפר שחר סאול, שעובד על קליפ לשיר חדש בחסות מותג אופנה, שבו הם טוענים כי מטרתו היא "העצמה נשית". מסתבר כי החברה שמפיקה את הקליפ רוצה שהנשים שישתתפו בו יעשו זאת - מבלי שיקבלו על כך כל תשלום. כאן, כמובן, כבר מגיע קרב גרסאות.

שחר סאול. אינסטגרם, צילום מסך
שחר סאול/צילום מסך, אינסטגרם

בהודעת ה'קול קורא' לאותן נשים, נכתב: "מדובר בקליפ של שחר סאול לשיר החדש שייצא 'בנות', בשיתוף מותג הלבשה בבימויו של עומר אלוני. הקליפ מתעסק בהעצמה נשית ומציג את המגוון של הבנות שיש. ההגעה היא לכמה שעות ללא תשלום (כמובן שאוכל ואווירה עלינו)".

"יש לך פה הזדמנות לחוות יום צילום שהיא חוויה בשם עצמה, לדגמן קולקציה של מותג הלבשה מוכר ולהיחשף לעוד אנשים מהתעשייה. מבחינת שעות, יהיו לי סופית לאחר חלוקת תפקידים מהבמאי. את לא צריכה להכין מראש שום דבר חוץ מלבוא ולעשות כיף", לשון ההודעה.

לדברי מקורבים לסאול, הוא כלל לא היה מעורב בפרסום ההודעה: "מי שלוקחת חסות על הקליפ זו חברת הלבשה התחתונה FIX, ששכרה חברת הפקה שהוציאה את ההודעה לבנות שהיא צריכה לגייס מבלי שידעו כלל מה יהיה הנוסח, מה גם ש-FIX ייתנו לכל אחת שתשתתף בקליפ סל מוצרים. בכלל לא ידענו שיצאה הודעה כזו מההפקה, היינו בהלם".

ממנהליו של סאול ושל המותג נמסר: "אנו רואים בחומרה את נוסח ההודעה שיצאה מחברת ההפקה ללא ידיעת המותג והאמן, וזו תטופל במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully