וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס נגד פיטורי השר גלנט: "כולנו בני ערובה"

ראש הממשלה איים לפטר את שר הביטחון - והכניס חרדה נוספת לחיינו, אך בעיקר לחיי החטופים והחטופות שעדיין בשבי. מי שלא עברה על כך בשתיקה היא הזמרת המצליחה: "זה מאבק על עצם קיומנו"

קרן פלס, בנימין נתניהו. לשכת העיתונות הממשלתית. נועם מטרי / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
קרן פלס, בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, לשכת העיתונות הממשלתית. נועם מטרי / ראובן קאסטרו

הזמרת והאקטיביסטית קרן פלס כבר מזמן הפסיקה לפחד להביע את דעתה בנושאים הבוערים ביותר. בעקבות הניסיון הנוסף של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר הביטחון יואב גלנט, אזרחים ואזרחיות רבים הביעו את תסכולם במחאות וברשתות החברתיות השונות.

מי שעוד הצטרפה לקריאות אל נתניהו לחזור בו, על אף שעל פי הפרסומים אשת רה"מ שרה נתניהו הסירה את התנגדותה ממינוי גדעון סער במקומו של גלנט, היא, כמובן, פלס - שהעלתה אמש (שני) סטורי מחאתי לחשבון האינסטגרם שלה.

"הילדים לא בבית היום. אני אף פעם לא פותחת חדשות כשהם פה ובכלל, מאז שנולדו. פתחתי טלוויזיה ברגע שנכנסתי הביתה, חשבתי שאנגן לכם הערב והצוואר התפוס ישתחרר, כמו גם השריר הזה בלב. החדשות תפסו את כל הווייתי וטלטלו כמו סמרטוט", הודתה הזמרת.

"מאז אני שוכבת על על הגב ומדברת עם אלוהיי, מתפללת שיעשה איזה נס. הממשלה שלנו מזעזעת. ראש הממשלה מחרב את המדינה שטובי בנינו ובנותינו מסרו את נפשם במאבק על קיומה. תמיד חיינו במאבק - אבל היה לנו חיים. היום כולנו בני ערובה".

הסטורי של קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

"קל יותר להיות שבוי על הספה מול הטלוויזיה. החטופים נמקים במנהרות. אחיות ואחים שלנו! שר הביטחון, שהוא היחיד שפועל איכשהו למען השבתם והשבת חיינו לאיזשהו סוג של שקט סביר, עומד בפני הדחה - וזאת לא תוכנית ריאליטי!", המשיכה בתקיפות.

"מה עוד אפשר לעשות? יוצאים פה המונים לרחובות. המשטרה יצאה משליטה וחלוקת עלונים להשבת חטופים מזכה נשים חפות מכל פשע במעצר אל מול עיני ילדם בן ה-9. מה? זה לא שמאל וימין פה - אל תאמינו לשקרים ולסיסמאות. זה מאבק של כולנו יחד עם עצם קיומנו פה, ביחד. אולי מחר נשיר שירים", חתמה פלס את הטקסט הכואב בנימה טיפה יותר אופטימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully