וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין וליאל קוצרי ירדו על יובל מעתוק, שהחזירה: "תת רמה"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 15:03

שני הפיינליסטים מהעונה הקודמת של "האח הגדול", החליטו לפתוח הכל ונכנסו בזוכה יובל מעתוק על הבמה: "תגידי תודה שמזכירים אותך". היא מנגד לא עברה על כך בשתיקה: "תת רמה, ביזיון"

סתיו קצין וליאל קוצרי נגד יובל מעתוק. אור גפן, עיבוד תמונה
סתיו קצין וליאל קוצרי נגד יובל מעתוק/עיבוד תמונה, אור גפן

היחסים בין המתמודדים של עונת "האח הגדול" הקודמת ספגו הרבה יותר עליות ומורדות מהרגע שהם יצאו לעולם האמיתי, ממה שחוו עוד בבית האח עצמו. הברבי והבראץ, סתיו קצין וליאל קוצרי, הספיקו להשלים ולריב, ושוב להשלים.

בינתיים היחסים של השניים נמצאים במקום כל כך טוב שהם אפילו העלו מופע משותף ביחד, אך נראה שקרע נוסף נוצר ביחסים דווקא מול זוכת העונה בה השתתפו, יובל מעתוק. במהלך ההופעה עצמה קוצרי וקצין צחקו על קלקול הקיבה שרץ בזמן ששהו בבית האח והעלו את שמה של מעתוק כדוגמה.

בתגובה, העלתה זוכת האח סטורי לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "תת רמה, ביזיון והכפשת שמי הטוב. לצחוק עליי שלא בנוכחות שלי. לא מאמינה שחלקתי מיטה עם שני האנשים האלה 104 ימים. תתביישו לכם".

הסטורי של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן העלתה מעתוק גם סרטון נוסף בו הרחיבה: "למי שלא הבין, רצה אתמול בדיחה על חשבוני, על ידי שני אנשים שישנו במיטתי ואכלו מצלחתי 104 ימים. מבחינתי זה גועל נפש, לצחוק על בן אדם בכללי, אבל בטח ובטח שהבן אדם לא נמצא באיזור".

"תקשיבו, יש אחת שפשוט שנה שלמה רודפת אותי. עוד שבוע יהיה זוכה חדש, זוכה חדש! אני מאוד מקווה שהמקום השני ידע לפרגן למקום הראשון ובאמת אם יש מישהו שמכיר פה רב או משהו שיכול לשחרר את ההקפדה הזאת שיש עליי אני ממש אשמח, באמת. זה פשוט גועל נפש ומתחת לכל ביקורת", חתמה אחרי שביקשה עזרה מעוקביה.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
הסטורי של יובל מעתוק/אינסטגרם

כמובן שהסאגה לא נגמר כאן, כי קוצרי הגיב גם כן לתגובתה של מעתוק: "יש אחת שפחות התחברה וטענה שזה ביזיון, תת רמה והכפשת שמה הטוב. כמובן ששוב לא בחרה לפרגן לי "המלאך הטוב". סתיו כהרגלה הצחיקה והקלילה את האווירה, אם כל 'סלב' כזה או אחר היה נפגע מסטנדאפיסט במופע שלו, חצי מהמדינה היו נפגעי סטנדאפיסטים".

ליאל קוצרי נגד יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל קוצרי נגד יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

"א. תגידי תודה שמזכירים אותך, עוד 'זוכת האח הגדול', ריספקט. ב. תרגישי בנוח, כולנו משלשלים. ג. השארתי לך לינק ישיר לאתר של כללית לעמוד שמסביר על כל סוגי השלשולים", חתם את העקיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully