וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כיפה וציצית: יגיל יעקב, שחזר מהשבי בעזה, החליט להתחזק בדת

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 10:16

יגיל יעקב, שנחטף לעזה ושוחרר אחרי 53 ימים בשבי החמאס, שיתף בווידויי כנה על החיבור שפיתח לדת מאז השבת השחורה

יגיל יעקב. קשת 12, צילום מסך
יגיל יעקב/צילום מסך, קשת 12

את יגיל יעקב הכרנו בנסיבות הכי קשות שיש, כשנחטף לעזה בשבעה באוקטובר ושב אלינו בעסקה המבורכת, אחרי ששרד בגבורה 53 ימים בידיהם של המרצחים.

בפוסט חשוף שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שיתף יעקב על החיבור שלו לדת, שהתחזק מאז אותו בוקר שחור: "כששואלים אותי לרוב, מה הכי החיבור האמיתי שלי עם הקב"ה? אני עונה שבשבי כל מה שהחזיק אותי הייתה האמונה שאני לא לבד, שיש איתי אותו את האחד הזה שאומנם לא הצליח לשמור עליי מפניי זה שנחטפתי אבל בהחלט שמר עליי, כל שעותי בשבי".

"ועל זה נאמר השגחה אלוהית, השגחה אלוהית שאני באמת חושב שתמיד הרגשתי לפניי תמיד הרגשתי אותו איתי שומר עליי מכל צרה ומכשול כשחזרתי ישר אמרתי לכולם, שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית, וכולם צחקו לי בפרצוף".

"אמרו לי 'מה אתה משוגע? מה קשור עכשיו כיפה וציצית?', אמרתי להם שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה. הגיע התקופה של הסליחות ואני מרגיש שיש לי הרבה על מה לבקש סליחה וגם מרגיש חיבור מספיק גדול בשביל ללכת לשם בשביל גם להוקיר תודה".

הפוסט של יגיל יעקב. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של יגיל יעקב/צילום מסך, אינסטגרם

"להגיד תודה על ששמרת עליי מהאויבים שלי שלנו. אבא תודה על הזכות להיות כאן, בחרת לי את הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך טאטא ובטוח שאתה מנסה לשמור גם על החטופים שעדיין שם", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully