וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרשת הישראלי יצא מהארון בסרטון מרגש | צפו

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 17:06

מי שידוע כ"מלך הגומי" הודיע למאות אלפי עוקביו כי הוא שייך לקהילת הלהט"ב בסרטון שתואם לו בדיוק - עם המון ממתקי גומי. הוא אמר: "פחדתי מלקבל ולאהוב אותי - אבל היום אני מבין שזה מי שאני"

כוכב הרשת מקס בחמן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - maxbhman, צילום מסך
כוכב הרשת מקס בחמן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - maxbhman

ייתכן שהשם של מקס בחמן לא אומר לכם דבר, אבל אם איכשהו פספסתם אותו, אז דעו שמדובר באחד מכוכבי הרשת הבולטים ביותר בישראל, כזה שיש לו מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות.

בחמן התפרסם בזכות אהבתו הגדולה לממתקי גומי, ולא סתם הוענק לו הכינוי "מלך הגומי". באופן טבעי, הוא מצא הדרך לשלב את האהבה הגדולה שלו לממתק בהכרזה גדולה שעליה הוא בישר היום (ראשון) לעוקביו - שבה הוא יצא מהארון כהומוסקסואל.

בסרטון ששיתף בחשבונותיו השונים, בחמן נראה מסדר בהדרגה את דגל הגאווה מממתקי גומי בצבעים תואמים. "אני רוצה להיות אתכם אמיתי ולשתף אתכם במשהו אישי שבחיים לא דיברתי עליו ככה, באופן גלוי", אמר בסרטון, תוך שהוא נותן מפעם לפעם ביסים בממתקים. "תמיד פחדתי מהגדרות וממה אנשים יחשבו ובעיקר פחדתי מעצמי".

הוא המשיך: "פחדתי מלקבל ולאהוב אותי כמו שאני, והיום, אחרי הרבה זמן, אני מבין שזה מי שאני. זה מה יש וזה לא הולך להשתנות בחיים. אז כן, אני אוהב ומקבל את עצמי ככה, כמו שאני, ואני מאחל לכולנו שתמיד נאהב את עצמנו ואחד את השני בכל צבעי הקשת".

וואלה סלבס חטפה פעם הרעלת סוכר לאחר שטעמה קצת מלח שולחן. ממש קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully