וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד במתקפה חריפה: "המשטרה הופכת לק.ג.ב"

15.9.2024 / 10:09

אברי גלעד תקף את משטרת ישראל בעקבות מעצרן של שלוש הנשים שהניחו פלאיירים למען שחרור החטופים בבית הכנסת של ח"כ אדלשטיין: "המשטרה הופכת לסקוריטטה, שטאזי, ק.ג.ב". הוא הוסיף ותקף את המפכ"ל: "האם נבחרת לתפקידך כדי לעמוד בראש משטרת דיכוי?"

אברי גלעד. רפי דלויה
אברי גלעד/רפי דלויה

אברי גלעד התייחס אמש (שבת) למעצר שלוש הנשים שהניחו ביום שישי פלאיירים למען שחרור החטופים בבית כנסת בהרצליה שבו מתפלל ח"כ יולי אדלשטיין, ונעצרו בעקבות כך על ידי המשטרה.

בתגובה, בחר גלעד לתקוף את המשטרה: "היא הופכת לסקוריטטה, שטאזי, ק.ג.ב. זה הרגע שכל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו מה נהיה".

איש התקשורת, שאמר את דבריו במסגרת תוכניתו עם ג'קי לוי בקשת 12, הוסיף ותקף גם את המפכ"ל, רב- ניצב דני לוי: "אדוני המפכ"ל, האם נבחרת לתפקידך כדי לעמוד בראש משטרת דיכוי? המשטרה עשתה דברים קשים בעבר, ובדרך כלל אני שם את עצמי במקומו של השוטר, אבל היום נחצה קו אדום".

כזכור, הנשים שנעצרו שוחררו לאחר כשמונה שעות של חקירה במשטרה. בעקבות המעצר התפתחה מחאה נרחבת גם מחוץ לתחנה שבה נחקרו השלוש, וגם כאשר מאות מפגינים ליוו אתמול את ח"כ אדלשטיין, שמתפלל באותו בית כנסת, בדרכו פנימה, תוך קריאות "בושה" ו"מפקיר ציון".

מח"ש פתחה בבדיקת אירוע המעצר, לאחר שמפכ"ל המשטרה הורה לבדוק את השתלשלות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully