וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבעלה נהרג: שיפור במצבה של כוכבת הריאליטי ליאן בן ברוך

14.9.2024 / 20:07

שבוע וחצי לאחר תאונת הדרכים הקשה בה איבדה את בעלה ואת העובר שברחמה, חל שיפור במצבה של ליאן בן ברוך, יוצאת תוכנית הריאליטי "בייק אוף ישראל". בן ברוך עוד צפויה לעבור מספר ניתוחים ושיקום ארוך

ליאן בן ברוך ובעלה אביתר ז"ל. פייסבוק, צילום מסך, עיבוד תמונה
ליאן בן ברוך ובעלה אביתר ז"ל/עיבוד תמונה, פייסבוק, צילום מסך

ליאן בן ברוך, שהשתתפה בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "בייק אוף ישראל", עברה לפני כשבוע וחצי תאונת דרכים קשה ואושפזה בבית חולים, כשהיא מורדמת ומונשמת. בתאונה איבדה בן ברוך, שהייתה בחודש השמיני להריונה, את בעלה אביתר ז"ל, ואת העובר שנשאה ברחמה.

אתמול (שבת) מסרה משפחתה של של בן ברוך לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי היא התעוררה מהתרדמת שבה הייתה וכי מצבה משתפר. עם זאת, היא צפויה לעבור עוד מספר ניתוחים ושיקום ארוך.

אביתר וליאן בן ברוך, מתוקו, תל אביב. שוקי לוי,
אביתר וליאן בן ברוך, מתוקו, תל אביב/שוקי לוי

כזכור, התאונה התרחשה כאשר ליאן ואביתר, שרכבו על אופנוע בכביש 20 בסמוך למחלף רוקח בתל אביב, נפגעו מרכב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע במקום את מותו של אביתר, שסבל מחבלה רב-מערכתית. במקביל, הם העניקו טיפול רפואי ראשוני לליאן, שהייתה בחודש השמיני להריונה. למרבה הצער, העובר שברחמה לא שרד את התאונה הקטלנית.

לליאן ולבעלה אביתר ז"ל שני ילדים משותפים. הם הקימו יחד את "מתוקו", בית ייצור לעוגיות וקינוחים בעבודת יד, וניהלו אותו יחד. העובדים בעסק התגייסו כדי להמשיך ולהפעיל אותו, למרות הטרגדיה הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully