וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה מריה דומרק? "הנקודה הכי נמוכה בחיים שלי"

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 12:56

אחרי ההצלחה המטאורית של יוצאת "האח הגדול" מריה דומרק, היא הגיע למעל למיליון עוקבים באינסטגרם, אך מחקה כל זכר לתמונותיה משם ונעלמה לחלוטין לפני כחמש שנים. עכשיו, היא חושפת: "הכל פשוט קרס"

מריה דומרק. אור גפן,
מריה דומרק/אור גפן

הדוגמנית מריה דומרק נכנסה למיינסטרים הישראלי עם עלייתה במדרגות המפורסמות אל תוך בית "האח הגדול", שם נכנסה לרומן שנוי במחלוקת עם רועי קורנבלום, למרות שהגיעה לבית כשהייתה בזוגיות אחרת בכלל עם בועז יוסף. מעבר לדרמות, דומרק הייתה מבין הישראליות הראשונות להגיע למיליון עוקבים באינסטגרם, אך ביום בהיר אחד - הכל נעלם.

הדוגמנית הצליחה להפתיע אנשים רבים, עזבה קמפיינים שווים לא מעט כסף, הפסיקה לדגמן ולענות לאנשים מהתקשורת או מהתעשייה בכללי. מאז עברו להן כבר חמש שנים, אך השאלה 'לאן נעלמה מריה' עדיין עמדה, עד עכשיו.

בראיון ל"צינור" עם גיא לרר, הסבירה דומרק את הבחירה המפתיעה שעשתה: "לא ידעתי מי אני ומה אני עושה הלאה. זו הייתה הנקודה הכי נמוכה שלי אי פעם", אחד הדברים שהניעו אותה לתפוס מרחק היו התגובות הקשות איתן נאלצה להתמודד על בסיס קבוע: "כתבו לי 'זונה בוגדנית', 'רוסיה מסריחה כמו כולן'... לא היה מי שינחה אותי איך להתמודד עם זה. אין זמן לנתח כלום".

"התחילה התדרדרות של עבודה גוררת עבודה ואני עושה מה שאומרים לי. אני בנאדם. יש פה מישהי מתחת לכל הדבר הזה שרוצה שיבינו אותה", סיפרה בכאב.

רועי קורנבלום, מריה דומרק. ניר פקין
רועי קורנבלום, מריה דומרק/ניר פקין

הזוגיות של הדוגמנית עם קורנבלום החזיקה כשש שנים. בכנות מוחלטת, היא הודתה על הקשיים שחוותה עד שהצליחה לספר על הבעיות לסביבה הקרובה שלה: "לא היה לי מושג לאן אני הולכת, אבל הייתי חייבת (להתנתק)".

אם תהייתם לעצמכם, בימים אלה מריה עוסקת בשירה, הפקה ותקלוט. מי אחראי לייצג אותה? היא בעצמה, מה שנקרא אם אין אני לי - מי לי: "אני אחראית על הגורל שלי. זה הכל אני. החיים שלי בידיים שלי לחלוטין ואם אני מתמקדת במטרה אני יודעת שאני אשיג את זה", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully