וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים? הילדה שבתמונה גדלה להיות כוכבת ריאליטי מוכרת

12.9.2024 / 19:54

תצליחו לנחש מי הילדה מבלי להציץ בתמונה העדכנית? רמז: היא רווקה בת 24 מרמת אפעל, בילדותה הייתה רקדנית מקצועית עד שנפצעה ויש לה רכב ייחודי, שכמוהו יש רק אחד בארץ

תמונת ילדות. פרטי, באדיבות המשפחה
הפכה להיות כוכבת ריאליטי אהובה/באדיבות המשפחה, פרטי

הילדה שבתמונה היא היום רווקה בת 24, המתגוררת ברמת אפעל. בילדותה הייתה רקדנית מקצועית עד שנפצעה, וכיום מנהלת חנות משקפיים, ובוגרת תואר ראשון לכלכלה ומנהל עסקים. במהלך התואר התקבלה גם ללימודים באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, והיום היא חולמת להתקבל ללימודי רפואה.

במסגרת הריאליטי שיתפה כי היא נוהגת ברכב יוקרתי במיוחד: "האוטו שלי מיובא, איווק, ריינג' רובר. לא רצו לבטח לי. האוטו שלי ספציפית זה דגם שאין בארץ. יש אחד. עשו לנו בלגאן".

תמונת ילדות. פרטי, באדיבות המשפחה
חולמת ללמוד רפואה/באדיבות המשפחה, פרטי
תמונת ילדות. פרטי, באדיבות המשפחה
רכב כמו שלה יש רק אחד בארץ/באדיבות המשפחה, פרטי

לאחרונה פניה הפכו להיות מוכרות בכל בית בישראל, אחרי שלוהקה לאחת מתוכניות הריאליטי הנצפות בישראל. היא ניהלה במסגרתה זוגיות קצרה שידעה עליות ומורדות עד שבן זוגה הודח, לפי בחירת הקהל. לאחר מכן הכירה באותה התוכנית בחור נוסף שהודח מאז גם הוא, אך היא עדיין רואה איתו פוטנציאל רומנטי אחרי שתסיים את הצילומים. יש דייר אחד שהיה חבר שלה בהתחלה, אך כיום השניים לא מצליחים לתקשר ורבים בלי סוף. היא נחשבת למתמודדת בולטת ודומיננטית, ועם זאת שנויה במחלוקת. או כפי שהיא טוענת במשפט שהפך למזוהה איתה: "לא כולם אוהבים קוויאר". הגעתם עד לכאן ועדיין לא ניחשתם?

הדר שירי. רן יחזקאל,
דיירת דומיננטית בבית "האח הגדול"/רן יחזקאל

אז מדובר כמובן בהדר שירי, כוכבת "האח הגדול" (המשודרת ברשת 13) ומי שמסומנת על ידי רבים כבר מתחילת העונה כמועמדת מבטיחה לחמישיית הגמר. מעריציה אומרים עליה: "הכי אמיתית", "איכותית", "אוהבת אנשים דוך", "לא שווה לצפות בתוכנית בלעדיה" ו"עוברת שם גיהנום מקבוצה שהיא לא באה בטוב". מי מהמתמודדים שיגיע למקום הראשון יזכה בצ'ק שמן בסך מיליון שקלים (לפני ניכוי מס, כמובן).

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully