וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחצ"ן לשעבר של דניאל גרינברג: "מה את עשית עבור החטופים?"

11.9.2024 / 17:22

אחרי שדניאל גרינברג עקצה את אייל גולן על כך שהוא מדבר על הבמה על הבייביסיטר ולא על החטופים, מגיעה התגובה של האדם הקרוב אליו ביותר, איש יחסי הציבור שלו, שתוקף בחזרה: "תזכירי לי מה את עשית בדיוק למען המדינה?

אייל גולן דניאל גרינברג. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
לא רגועים. גולן וגרינברג/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

הבוקר (רביעי) דיווחנו לכם על המופע של אייל גולן שהתקיים אמש בקיסריה, בו נכחו קארין גרינברג, אחותה של דניאל גרינברג (גרושתו ואם שניים מילדיו), והבייביסיטר של ילדיה, מאיה זיו, שפוטרה על ידה ממש לאחרונה. עם שתיהן דניאל לא בקשר.

אחרי שגולן הקדיש שיר לבייביסיטר של ילדיו, כנראה במטרה ברורה מאד, לעקוץ את האקסית, גרינברג לא נשארה חייבת וכתבה: "במקום להתייחס לחטופים, הוא מתייחס לבייביסיטר".

כעבור זמן קצר הגיעה התגובה: איש יחסי הציבור של גולן, נתנאל מויאל, שעד לא מזמן היה גם איש יחסי הציבור של גרינברג עצמה, פרסם סרטון בו מתייחס גולן על הבמה לחטופים בעזה, וכתב: "לרוב אני לא נותן במה לאייטמים באתרים, אבל היום זה עבר כל גבול, עד החטופים. דניאל גרינברג מקסימה-זה בשבילך. גם אתמול, כמו בכל הופעה של אייל מתחילת המלחמה, יש נאמבר שמוקדש למען השבת החטופים, לחיילים שנהרגו ולמשפחות הכואבות".

נתנאל מויאל מגיב לדניאל גרינברג/אינסטגרם

מויאל המשיך בהתקפה על גרינברג: "רק תזכירי לי מה את בדיוק עשית למענם? למען המדינה? חוץ מלעשות כותרות כדי להעלות את העוקבים שלך".

מויאל, עלה לך?
"להשתמש בחטופים בשביל עוד אייטם זה הדבר הכי נוראי שאפשר לעשות. אנחנו נמשיך לפעול למען השבתם, בכל יום, בכל הופעה ובכל הזדמנות. זה הדבר החשוב באמת".

מדניאל גרינברג לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully