וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חצרוני על העימות בין האריס לטראמפ: "לפחות לא מטורללת"

11.9.2024 / 16:09

אמיר חצרוני מביע את דעתו על קמלה האריס, לאחר העימות מול דונלד טראמפ: "אני לא בטוח שהייתי חי איתה, לא מתחתן, אולי אפילו לא יוצא לקפה ומאפה. אבל היא סבירה. לפחות לא מטורללת, זה גם משהו"

אמיר חצרוני על העימות בין טראמפ והאריס/אינסטגרם

שעות ספורות לאחר העימות בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ וקמלה האריס, פרופסור אמיר חצרוני משתף בדעתו על אופיים של שני המועמדים, ועל הפייבוריט שלו מבין שניהם.

"מעריצים שואלים מה דעתי על העימות בין האריס לטראמפ", פתח טראמפ. "במקרה הזה יש לי דעה ברורה וזה לא סוד שאני חושב שטראמפ הוא מסוכן, לא רק לארצות הברית אלא לעולם כולו, כולל למי שגר בפתח תקווה. אחרי שאמרתי את זה, מה שראינו שם זה אדם מטורלל מול מישהי שהיא סבירה".

חצרוני הוסיף וסיפר על יחסו להאריס: "אני לא בטוח שהייתי חי איתה, לא מתחתן, אולי אפילו לא יוצא לקפה ומאפה, אבל סבירה. הרבה קלישאות, בלה בלה בלה. לפחות לא מטורללת, זה גם משהו".

טיילור סוויפט בהופעה במינכן, גרמניה, 27 ביולי 2024. Thomas Niedermueller/TAS24/Getty Images for TAS Rights Management, GettyImages
תומכת פומבית בהאריס. טיילור סוויפט/GettyImages, Thomas Niedermueller/TAS24/Getty Images for TAS Rights Management

כזכור, זמן קצר לאחר העימות, הביעה הזמרת והמוזיקאית טיילור סוויפט, אחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם, תמיכה פומבית בהאריס כשכתבה למיליוני מעריציה: "כמו רבים מכם, גם אני צפיתי בעימות הלילה. אם לא עשיתם זאת עדיין, זה הזמן הכי טוב לעשות את הבדיקה שלכם על הנושאים הבוערים ועל העמדות שהמועמדים נוקטים בהן סביב הנושאים שחשובים לכם ביותר. כמצביעה, אני מקפידה לקרוא לגבי כל מדיניות ותוכנית שמוצעת עבור ארצנו. אני אתן את קלוי לקמלה האריס ולטים וולץ בבחירות 2024. אצביע להאריס כי היא נלחמת עבור הזכויות שאני מאמינה בהן, ואני חושבת שהיא מנהיגה חזקה ומוכשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully