וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס מצטטת ניצולת שואה ותוקפת את רוה"מ: "בן אופל"

11.9.2024 / 10:10

דורין אטיאס משיבה לניצולת שואה השואלת איך מדינת ישראל לא עושה הכל כדי להציל את אזרחיה ממנהרות המוות של החמאס: "יש רק בן אופל אחד שראוי וצריך להפנות אליו את השאלה- בנימין נתניהו"

רה"מ בנימין נתניהו. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
רה"מ בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

אמש (שלישי) נחשף על ידי דובר צה"ל, דניאל הגרי, התיעוד הקשה לצפייה של המנהרה החשוכה, הצרה, הנמוכה והחנוקה בה שהו שישה חטופים במשך זמן לא ידוע, עד שהוצאו להורג על ידי מחבלי חמאס שנמלטו מהמקום.

הבוקר הסטייליסטית דורין אטיאס התייחסה לתיעוד הקשה דרך ציטוט של ניצולת שואה שאמרה "שואלים איך העולם לא עשה כלום כדי להציל את היהודים ממחנות המוות של הנאצים. ואני שואלת איך מדינת ישראל לא עושה הכל כדי להציל את אזרחיה ממנהרות המוות של החמאס?". אטיאס השיבה על כך: "יש רק בן אופל אחד שראוי וצריך להפנות אליו את השאלה- בנימין נתניהו".

מצורף תיעוד במנהרה בה הוחזקו  החטופים כרמל גת , עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב , אלמוג סרוסיורס״ר אורי דנינו. דובר צהל, צילום מסך
דניאל הגרי במנהרה בה הוחזקו ונרצחו ששת החטופים/צילום מסך, דובר צהל

גם זוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", יובל מעתוק, התייחסה הבוקר לתיעוד הקשה כשכתבה: "המנהרה שחשפו אתמול פשוט לא יוצאת לי מהראש... שישה אחים ואחיות שלנו שהו בה 11 חודשים ומה שהחזיק אותם- כי אי אפשר באמת לשרוד דבר כזה- זאת בטח האמונה שעוד קצת והם יחזרו למשפחות שלהם. אבל לצערנו זה לא קרה, במקום זה הם חזרו בארונות!".

מעתוק הוסיפה וכתבה: "זה פשוט מזעזע, הסוף הזה זה כל כך אכזרי ולא פייר... שימו לב שדניאל הגרי שהיה שם לזמן קצר נושם כבד מאוד, אז אתם קולטים שהם היו שם כל כך הרבה זמן? המחשבה שיש לנו שם עדיין אחים ואחיות שורפת את הלב והנשמה. עוד שניה שנה, זה פשוט לא להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully