וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תדמיינו את האדם היקר לכם מכל": רותם ישראל על מנהרת חמאס

11.9.2024 / 8:36

רותם ישראל מגיבה על חשיפת המנהרה בה הוחזקו ונרצחו שישה חטופים: "תדמיינו את האדם היקר לכם מכל בתנאים האלה. לא נשתקם כעם, כחברה, אם לא נדע שעשינו הכל כדי להחזיר אותם הביתה"

מותאם לבוקסה רותם ישראל. ניר פקין
"לא נשתקם כעם אם לא נעשה הכל". ישראל/ניר פקין

אמש (שלישי) נחשף על ידי דובר צה"ל, דניאל הגרי, התיעוד הקשה לצפייה של המנהרה החשוכה, הצרה, הנמוכה והחנוקה בה שהו שישה חטופים במשך זמן לא ידוע, עד שהוצאו להורג על ידי מחבלי חמאס שנמלטו מהמקום. החטופים הם כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג- פולין, אורי דנינו, אלכס לובנוב ואלמוג סרוסי.

המגישה רותם ישראל כתבה: "להחזיר אותם הביתה עכשיו! תדמיינו את האדם היקר לכם מכל בתנאים האלה. מנהרה ללא אוויר, ללא אור, חום ולחות מטורפים, אי אפשר להתיישר, בקושי לנשום! אסור לנו להמשיך לתת להם לסבול ככה, ולעשות הכל כדי שיחזרו. הלב נשבר מזה, נשבר! אני אחזור ואגיד- לא נשתקם כעם, כחברה, אם לא נדע שעשינו הכל כדי להחזיר אותם הביתה".

דניאל הגרי דובר צה"ל. דובר צהל, צילום מסך
המנהרה בה הוחזקו ונרצחו ששת החטופים/צילום מסך, דובר צהל

המגישה והשדרנית אורטל עמר, פרודתו ואם בנו של בן אל תבורי, התייחסה למראות הקשים כשכתבה: "התיעוד מהמנהרות זה שואה ב-2024. מזעזע. איך זה קרה לנו, למה זה היה הסוף שלהם? למה, אלוהים! ועד מתי? אנחנו לא נסלח לעצמנו. איך נקום מכאן, כשאנשים נמקים בשבי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully