וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל לחתונת בנו אבנר: בנימין נתניהו בדרך לחופה נוספת

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 21:32

ראש הממשלה בנימין נתניהו יוביל בקרוב מאוד את בנו הצעיר לחופה, אך זאת אינה החתונה היחידה שהוא מתוכנן להיות בה, כי אדם נוסף וקרוב אליו (מאוד) עומד להתחתן ממש בקרוב

בנימין נתניהו ראש הממשלה במסיבת עיתונאים 
2 בספטמבר 2024. צילום: לע"מ, עיבוד תמונה
בנימין נתניהו ראש הממשלה במסיבת עיתונאים 2 בספטמבר 2024/עיבוד תמונה, צילום: לע"מ

בזמן שהחטופים נמקים בשבי בעזה ושברחבי העולם צופים בסרט החדש שיצא סביב חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, "תיקי ביבי" - פה בארץ משום מה מעדיפים להתעסק בזוטות כמו החתונה של בנו הצעיר, אבנר נתניהו, יחד עם בחירת ליבו עמית ירדני.

מעבר לאירוע לו משפחת נתניהו מחכה (אולי חוץ מיאיר שיזכה לראות את אחיו הקטן מתחתן לפניו), נראה שראש הממשלה עתיד יהיה להגיע לאירוע נוסף והפעם של טופז לוק, שהיה הדובר שלו עד לאחרונה. לוק, אחד מיועציו הבכירים של נתניהו כרע ברך ממש היום (ג') והציע נישואים לבת הזוג שלו נעה סער, הלא היא דוברת קק"ל.

כזכור, לוק קיבל תפקיד חדש ממש לאחרונה, ובקרוב מאוד הוא מתוכנן להתחיל לשמש כיועץ חיצוני של קבוצת NMC יונייטד בענייני סושיאל ובמסגרת מחלקה שנמצאת בהקמה בימים אלה בחברה שבבעלות פנינה משה אדרי. חשוב לציין שלמרות תפקידו החדש בעולם הבידור, הוא עדיין ישמש כיועצו של רוה"מ.

הסטורי של נעה סער עם הטבעת. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נעה סער עם הטבעת/צילום מסך, אינסטגרם
טופז לוק. ראובן קסטרו
טופז לוק/ראובן קסטרו

בעקבות כל הפרסומים על החתונה של אבנר ובת הזוג שלו, פעילי מחאה הבטיחו להגיע ל"חוות רונית" ב-26 בנובמבר: "נהיה שם", מסרו. מעבר לכך הגיעו גם ביקורות נוקבות סביב השאלה מאיפה יגיע הכסף לאירוע שכנראה יהיה לא זול: "ממליץ כמובן לבדוק בשבע עיניים מי מממן ומשלם על האירוע. חוק המתנות וכו'. לפחות צפויה מתנה יפה לחתן מאבא שלו.", כתב עיתונאי הארץ אורי משגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully