וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאק באמינות או מיליון דולר? זאת הבעיה האמיתית של נועה קירל

11.9.2024 / 9:00

הספקולציות סביב כל פרט קטן בחייה של כוכבת הפופ גרמו לרבים להטיל ספק גם באמינות הצעת הנישואים המרגשת שקיבלה. אך האם זאת הבעיה העיקרית שלה?

טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ. צילום: עידן פוטרמן; צילום מסך אינסטגרם vechler, עיבוד תמונה
טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ/עיבוד תמונה, צילום: עידן פוטרמן; צילום מסך אינסטגרם vechler

ראשית אפתח בכך שאני דווקא מחבב את נועה קירל. בשנת 2021 הייתי אחד מהשופטים של המצעד השנתי של גלגלצ ובחרתי ב"טרילילי טרללה" שלה ושל אילן פלד לשיר השנה שלי. אני עומד מאחורי הבחירה. הביצוע שלה באירוויזיון היה אחד המרשימים שרשם אמן ישראלי אי פעם, ועם שיר קצת יותר טוב היא גם הייתה מנצחת.

אבל מעבר לפן המקצועי, אני מחבב את נועה האדם שמאחורי המותג. אני לא מכיר אותה אישית אבל היא משדרת משהו תמים ופשוט, גם כשהיא מנסה להעביר איזה דמות סקסית וגדולה מהחיים.

הדיסוננס הזה כובש, כי הנאיביות שלה אמיתית. בשירים שלה היא "פנתרה", אבל במציאות היא ילדה חמודה שנשאבה לתוך עולם פופ מקומי שכמעט נבנה סביבה.

היו זמרות גדולות ממנה. היא לעולם לא תהיה ריטה, חווה אלברשטיין או אסתר עופרים. מצחיק בכלל לכתוב את השם שלהן באותו משפט. ומצד שני, מעולם לא הייתה כוכבת גדולה ממנה פה. מישהי שיכולה למלא את פארק הירקון. ואז עוד פעמיים. ואז שוב.

טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ. עידן פוטרמן,
טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ/עידן פוטרמן

ואז מגיע אירוע כמו הכרזת האירוסין מהסופ"ש האחרון, ומשהו באותה אותנטיות נשבר. איך יכול להיות שזוג צעיר מודיע על חתונה - והדבר הראשון שעולה בראש של כמעט כל מי ששמע על זה הוא שמדובר בתעלול של יחסי ציבור?

אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי השבוע משפט בסגנון "כנראה שהיא לא מכרה מספיק כרטיסים להופעה בפארק הירקון" או "היו צריכים להעלות את כמות הצפיות ביוטיוב לקליפ החדש" אז כמעט הייתי יכול לממן לעצמי כרטיס להופעה של קירל בפארק (לא ברצינות נועה, 370 לגולדן אני משלם רק לאחים גלאגר).

בואו נהיה בני אדם לרגע ונקבל את הצעת הנישואין כפשוטה. דניאל פרץ - שבהזדמנות זאת נאחל לו בריאות שלמה ושיחזור כבר למכבי אמן - כרע ברך והציע לאהבת חייו להינשא לו. היא אמרה כן. הם התנשקו, התחבקו ועשו את מה שזוגות צעירים עושים רגע אחרי שהם מכריזים על אהבת עולמים - נכנסו למיטה, ועדכנו באינסטוש.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
קויק: נועה קירל התארסה/noakirel, טיקטוק

ועדיין, עצם העובדה שנטיית הלב הראשונית של כל כך הרבה אנשים הייתה להטיל ספק בעצם זה שכל האירוע הזה התרחש צריכה להבהב כאיתות אזהרה חמור לנועה ולצוות שמנהל אותה. למלא את פארק הירקון זה קל לעומת לבנות אמינות ונאמנות. ב-11 חודשי מלחמה שעברו עלינו עולם המוזיקה הישראלי לא מצא את עצמו.

למעט להיטים שהתכתבו עם המצב כמו "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי, "עם ישראל חי" של אייל גולן או "מולדת" של חנן בן ארי - מעטים הצליחו ליצור משהו שחדר את מסך הערפל שהטיל ה-7 באוקטובר על עולם התרבות.

מי שנפגע יותר מכל הם אנשי הפופ. למעט נס וסטילה, שהשתמשו במלחמה כהשראה ללהיט הכי גדול שלהם, עולם הפופ די נתקע במקום. באופן טבעי העיניים נשואות למלכה המכהנת, ונראה שקירל לא השכילה להתאים את עצמה למצב.

נועה קירל ודניאל פרץ בחופשה בסנטוריני. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל ודניאל פרץ בחופשה בסנטוריני/צילום מסך, אינסטגרם

זאת הסיבה שאפילו לדבר הטהור והמתוק הזה של הצעת חתונה כל כך הרבה אנשים הגיבו בזלזול. הסמיכות ליציאת השיר החדש ולהופעה הגדולה - שלהבדיל מהעבר לא הפכה לסולד אאוט - הספיקה כדי להטיל ספק בכל האירוע.

זה מבאס, ומעליב, אבל הגיע הזמן של נועה להבין שהכישרון שלה לבד לא ימנף את הפוטנציאל הגדול שלה, והגיע הזמן לעשות חושבים על ניהול הקריירה, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. אם בדיחות הרשת יתגלו כנכונות ומאחורי ההכרזה על האירוסין אין כוונות אמיתיות להתחתן - זה יהיה פאק באמינות שאפילו חיוך מיליון הדולר של נועה קירל לא יצליח לתקן.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully