וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל ביבי עברה שוד במדריד: "גנב לי את הטלפון ישירות מהיד"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 19:54

הזמרת ענבל ביבי עברה חוויה טראומטית, כאשר בחור רכוב על אופנוע חטף את הטלפון הנייד שלה מידיה ונמלט כשהוא רכוב על קטנוע: "ראיתי יד נכנסת לי לפריים, תופסת לי את האייפון מהיד ונוסעת"

ענבל ביבי. ראובן קסטרו
הגנב נמלט על קטנוע. ביבי/ראובן קסטרו

הזמרת ענבל ביבי שהתה בימים האחרונים במדריד, ועברה חוויה טראומטית כאשר הטלפון הנייד שלה נגנב ממנה- בעודה מחזיקה אותו בידיה.

"אני, לתומי, משחקת בטלפון במדריד, רגל אחת על המעבר חצייה, רגל שנייה על המדרכה", שיתפה ביבי. "מפה לשם אני רואה יד נכנסת לי לפריים, תופסת לי את האייפון מהיד, ישירות מהיד, ונוסעת על קטנוע".

ביבי הוסיפה: "הייתי בהלם. יש לי דרך התמודדות הזויה מול הדבר הזה, אז פשוט שלחתי לטלפון שלי הודעה בספרדית שאומרת 'אתה אמנם גנבת לי את הטלפון, אבל אלוהים יגנוב לך חתיכה מהנשמה'. אני מה זה מקווה שהוא ראה את זה".

ענבל ביבי/אינסטגרם

בהמשך עדכנה ביבי כי הטלפון הגנוב, שהכיל תמונות וסקיצות לשירים חדשים, אותר באמצעות אפליקציה בכתובת מסוימת במדריד, אך היא כבר נחתה בארץ. לגולשים שהתנדבו להביא לה אותו אמרה: "יפים שלי, אתם לא יכולים להביא לי אותו, מי שמצא אותו זאת אפליקציית 'מצא את האייפון שלי', אם בא לכם אני אשאיר לכם פה את הכתובת ואתם תסעו למדריד, תלכו מכות עם הגנב שלי, תגנבו לו בחזרה את האייפון שלי ותביאו לי אותו חזרה לישראל. רק אם בא לכם".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל ביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully