וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת חדשות 12 נגד רה"מ נתניהו: "אמר 'לעולם לא עוד' - אז אמר"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 17:05

ברקע השבת גופות ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס, מיכל פעילן, כתבת הרווחה של החברה, תקפה את ראש הממשלה: " איזה עם משאיר מאחור ככה את אנשיו? בושה לכולנו"

מיכל פעילן ובנימין נתניהו. חיים גולדברג, אור דנון, פלאש 90
פעילן ורה"מ נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג, אור דנון

לאחר שצה"ל חשף את התחקיר הראשוני שלו בנוגע לתנאי המציאות הקשה שבה חיו ששת החטופים שגופותיהם נמצאו לפני כשבוע ברצועת עזה, מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, פרסמה פוסט שבו תקפה את הממשלה - וגם את העומד בראשה, בנימין נתניהו.

"ביום השואה האחרון, עמד נתניהו על הבמה ביד ושם ואמר 'לעולם לא עוד - זה עכשיו'. אז אמר", כתבה בפוסט שפרסמה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 41 אלף עוקבים.

כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת
החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה. ללא, עיבוד תמונה
ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס/עיבוד תמונה, ללא

אל התמונה צירפה פעילן טקסט נוקב נוסף שכתבה, שבו שמתחה ביקורת חריפה על הממשלה. "הדבר היחיד שצריך לדבר עליו היום הוא התנאים בהם נמצאו החטופים שנרצחו. גברים, נשים וקשישים עדיין מוחזקים בעזה בתת-תזונה, בלי אוויר, בלי מקלחת ושירותים, בלי אפשרות לעמוד או לשכב, באפלה, בלי שראו אור שמש כבר 11 חודשים", פתחה את דבריה בפוסט, שאליו צירפה גם את תמונותיהם של השישה.

"הם עוברים התעללות, אונס ומאבדים את השפיות", הוסיפה לכתוב, "איזה עם משאיר מאחור ככה את אנשיו? מדינה שקמה כדי שלא תהיה שואה שנייה ומשאירה את בניה ובנותיה להימק במחנות ההשמדה של חמאס - בושה לכולנו".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
כתבת חדשות 12, מיכל פעילן, השתנקה מבכי בשידור חי בתכנית הבוקר בהגשת ניב רסקין. זאת לאחר שצה"ל ושב"כ איתרו והשיבו ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו לשטח ישרא/קשת 12

כזכור, בבוקר שלאחר פרסום הידיעה על מציאת גופותיהם של השישה, העיתונאית השתנקה מבכי בשידור חי. "כשהמציאות נמשכת כל כך הרבה זמן ובהנהגה עובדים קשה כדי לנרמל אותה, אנחנו עוסקים אם הטקס השנה ישודר כאן או כאן, או אם יהיה קשור למירי רגב או לא, אז המציאות מתפספסת. אבל אולי האירוע הנוראי הזה יעורר אנשים ויהיה בוקס בבטן", אמרה.

"אני תוהה אם האנשים בבית יכולים לדמיין את התחושה שעברה אתמול בלילה על המשפחות שישבו בבית, קיבלו את השמועות בדיוק כמו כל עם ישראל, על הבת שלהם, על הבעל שלהם", הוסיפה פעילן. "אני מצטערת, קשה לי. וחיכו לדעת אם הוא באמת מת, אם הוא באמת נרצח - או לא. ישבו בבית וחיכו שמישהו יבוא ויגיד להם. ראש ממשלה שכמובן עוד לא הוציא איזושהי הודעה בנושא. שישה אזרחים שנחטפו חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully