וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה מפתיעה: מה היה לטוביה צפיר להגיד לשר בן גביר?

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 12:40

היה קשה להתעלם מתמונות החוף של השר איתמר בן גביר ומהמעצר המגוחך של הצעירה שזרקה עליו חול. גם השחקן האגדי טוביה צפיר לא יכל לעבר על כך בשתיקה

איתמר בן גביר טוביה צפיר. נמרוד סונדרס / באדיבות דוברות השר, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר טוביה צפיר/עיבוד תמונה, נמרוד סונדרס / באדיבות דוברות השר

במהלך סוף השבוע האחרון (שישי) בילה השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, יחד עם משפחתו בחוף גאולה שבתל אביבי. ההגעה שלו יצרה כרגיל פרובוקציה סביבו ובסופו של דבר הסיפור נגמר בכך שנעצרה צעירה בשם נועה גולדברג, שזרקה עליו חול וממש היום (ב') הוגש נגדה גם כתב אישום.

הסיטואציה ההזוייה יצרה בדיחות והלצות שרצו ברחבי הרשתות החברתיות. מי שהצטרף לטרנד ממש אתמול (א') הוא השחקן האגדי טוביה צפיר, שהעלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו עקץ: "איתמר בן גביר, מי כמוני יודע כמה חול יכול להיות אויב מר ואכזר. אני כבר 48 שנים, מאז צילומי "גבעת חלפון", עוד מנסה להיפטר ממנו".

כזכור, ממש לאחרונה תקף בנו של השר, שובאל בן גביר, את גולדברג וטען: "הסיפור הזה הזכיר לי את המקרה הבא: בשנת 2010 אדם זרק נעל על השופטת דורית בייניש וכתוצאה מכך הוא קיבל שלוש שנות מאסר!"

הפוסט של טוביה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של טוביה/צילום מסך, אינסטגרם

"עכשיו, לפי ההיגיון הפשוט, אם אדם שזרק נעל על שופטת מקבל שלוש שנות מאסר, אישה שזורקת חול על שר בישראל צריכה לקבל מינימום שנה בכלא, שנת מאסר. אני מאוד מקווה שבית המשפט לא יעשה אפליה בין שמאלנים לאנשים רגילים וייתן לה את העונש שמגיע לה".

וואלה סלבס נאלצה לעבור תחקיר בצבא אחרי ששרפה פופקורן במיקרו של בסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully