וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם כהן נגד דייר "האח הגדול": "עושה גזלייטינג, מתעלל נפשית"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 11:04

דייר בית "האח הגדול", די-ג'יי שארפ, מואשם בהתעללות נפשית כלפי זוגתו בתוכנית, פרידה עוזיאל: "נשים שעוברות גזלייטינג במערכת היחסים שלהן קומו, עורו ועופו משם!"

האח הגדול פרידה דיג'יי די ג'יי. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול פרידה דיג'יי די ג'יי/צילום מסך, רשת 13

מערכת היחסים בין דיירי "האח הגדול" פרידה עוזיאל ודי-ג'יי שארפ, ידעה במהלך השבועות האחרונים אינספור עליות ומורדות. הקשר ביניהם עורר סערה בקרב מעריציה של פרידה, שטענו שזה הורס לה ומחבל בדרך שלה למקום הראשון בגמר, וגם לחילופי דברים קשים בין שתי המשפחות.

במסגרת כתבה שפורסמה היום בוואלה תרבות על ידי מבקר הטלוויזיה בן בירון בראודה, נכתב כי "זאת מערכת היחסים האומללה ביותר ביקום" וכי "פרידה ודי-ג'יי תקועים בלימבו של חוסר תקשורת". עוד נטען כי "אין בכלל ספק שפרידה והדי ג'יי שלצידה נהנים בטירוף מזה שכל הבית עסוק בניסיונות לגשר ביניהם, היא עם רגשי הנחיתות בילט-אין שלה והוא כבן של הסופרסטאר שלא הצליח לשחזר את ההצלחה של אבא שלו, כל כך נואשים לחיזוקים מהסביבה".

רותם כהן נגד דיג'יי שארפ (האח הגדול). אינסטגרם, צילום מסך
מאשים את דיג'יי בגזלייטינג. רותם כהן/צילום מסך, אינסטגרם

אמש, לאחר צפייה בפרק, התבטא הזמר רותם כהן בחריפות כנגד התנהגותו של די- ג'יי במערכת היחסים עם פרידה. "לא מבין איך אפשר להכיל את הדבר הזה", כתב, ופנה לבנות המין הנשי: "נשים שעוברות גזלייטינג במערכת היחסים שלהן קומו, עורו ועופו משם!". כהן אף הגדיל והציג לעוקבות אחריו באינסטגרם את הפירוש למונח בו הוא מאשים את שארפ: "דפוס של התעללות נפשית, המאפיינת מערכות יחסים פוגעניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully