וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מרוז משיב לגולשים: "אני מבין ששוב דוחקים בנו לעזוב"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 9:00

גיא מרוז, שהציע אתמול את הדירה שלו ושל אורלי וילנאי להשכרה, מתייחס הבוקר לתגובות הקשות של העוקבים: "אני מבין שיש מהומה חדשה, אני מבין ששוב דוחקים בנו לעזוב את הארץ... אז תירגעו כולם. כולה עוברים דירה בגלל תמ"א"

אורלי וגיא. ראובן קסטרו
לא עוזבים את הארץ. אורלי וגיא/ראובן קסטרו

אתמול (ראשון) פרסמו אורלי וילנאי וגיא מרוז בעמוד הפייסבוק המשותף שלהם כי הם מחפשים אחר שוכרים לדירה שלהם בתל אביב: "מחפשים בדחיפות דיירים שיכנסו לדירה שלנו בבבלי - אנחנו עוברים משם, מדובר על חצי שנה עם אופציה ליותר".

הגולשים, שלא שוכחים את ההכרזה של מרוז לפני כשנתיים על כך שביום בו איתמר בן גביר ימונה לשר הוא יעזוב את הארץ, ניצלו את ההזדמנות כדי לעקוץ את הזוג. בין היתר נכתב: "מקווה שעוברים לחו"ל כמו שהבטחתם, פחות רעל למדינה", "ברוך השם טיסה לכיוון אחד", "מה אתם עוזבים את המדינה רק לחצי שנה? חשבתי שאתם קונים כרטיס לכיוון אחד ועוזבים לצמיתות. דעו לכם שהבטחות צריך לקיים", ו"לרגע הייתי מאושר. חשבתי לא נראה אתכם יותר במדינה שלנו".

פוסט שפרסם גיא מרוז על השכרת הדירה בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
במרכזה של מהומה חדשה. מרוז/צילום מסך, פייסבוק

מרוז התייחס הבוקר לדברים והבהיר כי אין בכוונתם לעזוב את הארץ, למורת רוחם של הגולשים: "אני מבין שיש מהומה חדשה, אני מבין ששוב דוחקים בנו לעזוב את הארץ... אז תירגעו כולם. כולה עוברים דירה בגלל תמ"א. לא עוזבים ולא נעליים וכן- כשכתבתי שלא אוכל לחיות כאן כשבן גביר יהיה שר- מי שמתעקש שאלה חיים שיהיה לו בכיף".

"בכל מקרה לא עוזב, לא מתכוון לעזוב, כי בגלל סיבה מוטרפת כלשהי- אני נורא אוהב את המקום הזה למרות שכל כך קשה לחיות כאן. ובעיקר הכל שטויות- רק החטופים וסיום המלחמה חשוב. כל השאר דרדלה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully