וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וגיא חוטפים מהגולשים: "רעל למדינה"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 17:23

שני המגישים המיתולוגיים העלו פוסט בו חיפשו שוכרים לדירתם, אך במקום למצוא דיירים - מצאו רק את תגובת השנאה של הגולשים: "תקנו כרטיס לכיוון אחד"

אורלי וילנאי וגיא מרוז. ראובן קסטרו
אורלי וילנאי וגיא מרוז/ראובן קסטרו

לפני כשנתיים טען גיא מרוז, מהצמד המוכר אורלי (וילנאי) וגיא, שביום בו איתמר בן גביר ימונה לשר - הוא יעזוב את הארץ. אותה אמירה הפכה לאש בשדה קוצים וגרמה לזעם רב ברשתות החברתיות בזמנו. מרוז בסופו של דבר לא ממש עמד במילה שלו, על אף שכיום בן גביר הוא השר לביטחון לאומי (לא שיש ביטחון באוויר), מה שגרם לגולשים להריץ עליו לא מעט בדיחות.

היום (א') העלה הזוג פוסט לחשבון הפייסבוק המשותף שלהם, על כך שהם מחפשים דייירים חדשים: "מחפשים בדחיפות דיירים שיכנסו לדירה שלנו בבבלי - אנחנו עוברים משם, מדובר על חצי שנה עם אופציה ליותר".

מי שניצלו את ההזדמנות כדי לעקוץ הם כמובן העוקבים והעוקבות.

הפוסט של אורלי וגיא. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של אורלי וגיא/צילום מסך, פייסבוק

"מקווה שעוברים לחו"ל כמו שהבטחתם, פחות רעל למדינה", כתב אחד.

תגובות נוספות שבלטו היו: "ברוך השם טיסה לכיוון אחד", מה אתם עוזבים את המדינה רק לחצי שנה? חשבתי שאתם קונים כרטיס לכיוון אחד ועוזבים לצמיתות. דעו לכם שהבטחות צריך לקיים", ו- "לרגע הייתי מאושר. חשבתי לא נראה אתכם יותר במדינה שלנו".

למרות המתקפה, היו גם מי שיצאו להגנתם: "מה הם עושים רע למישהו? לא אהבתם מה שהם חושבים? זאת הבעיה שלכם, סעו לשלום ותחזרו לשלום", "איזה רוע, אפשר פשוט לשתוק ולא לכתוב תגובות מכוערות".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
התגובות לאורלי וגיא. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לאורלי וגיא/צילום מסך, פייסבוק
התגובות לאורלי וגיא. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לאורלי וגיא/צילום מסך, פייסבוק
התגובות לאורלי וגיא. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לאורלי וגיא/צילום מסך, פייסבוק

הייתה גולשת שלקחה את תסכולה מהתגובות הקשות צעד אחד קדימה ופירגנה במגילה מנחמת: "נורא באיזו חדווה אנשים פה רצים להציג לראווה את הצדדים הכי רעים ומכוערים שלהם, במקום להתבייש בהם ולהצניע. אורלי וגיא אנשים מצוינים בכל קנה מידה ובכל דבר שהם נוגעים בו. וכמידת מצויינותם, כך מידת הרפש שאנשים ירודים זורקים עליהם", הטיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully