וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישראלי המכוער": אמיר חצרוני השאיר אחריו דירה מטונפת- וחטף

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 12:56

אמיר חצרוני שוב מותקף ברשת, הפעם בעקבות המצב הנוראי בו השאיר דירת Airbnb ששכר בצרפת. "אמרו לי שאני לא נחמד והפסיקו לענות לי. נתנו לי דירת זבל, אז קיבלו בחזרה זבל. תקראו לזה ישראלי מכוער- לא אכפת לי"

פרופ' אמיר חצרוני עם משקפי מציאות מדומה. ראובן קסטרו
שוב מסתבך עם הגולשים. חצרוני/ראובן קסטרו

פרופסור אמיר חצרוני שכר דירת Airbnb בצרפת ולא היה מרוצה, לדבריו, מהשירות שקיבל ממשכיר הנכס. חצרוני הכעוס החליט לנקום, והשאיר אחריו דירה מבולגנת ומטונפת במיוחד. אחרי שפרסם תמונה של הדירה כפי שהשאיר אותה, חטף ביקורת קשה מהגולשים שכינו אותו, בין היתר, "הישראלי המכוער".

"אתם יודעים איזו דירה קיבלתי? בואו אספר לכם", פנה חצרוני לגולשים שתקפו אותו. "קודם כל, לא היה מפתח. מתקשר אליהם- לא קיימים, אינם. אחרי חצי שעה חוזרים אלי 'מצטערים, שכחנו להשאיר מפתח'. באים, פותחים. גיליתי סדינים מלוכלכים, 'הופ, שכחנו, תיכף נחליף אותם'. ואז אומרים 'הנה קח' ונותנים שתי מגבות קטנות. אני שואל יש לכם עוד מגבות? 'לא, זה בתשלום'".

אמיר חצרוני השאיר דירה מטונפת. אינסטגרם, צילום מסך
"אמרו שאני לא נחמד והפסיקו לענות לי". חצרוני/צילום מסך, אינסטגרם

חצרוני הוסיף והתלונן: "פותח את המקרר, מה אני רואה? פיצה שהייתה טרייה פחות או יותר כש'רמיני' הייתה להיט בכיכר אתרים. אחרי זה אני רואה דבק על הרצפה. דירה זבל, זבל אמיתי. ואז מתברר שגם אין דלת באמבטיה. מצד שני יש שם סבון, שאני חושב שסבא שלי השתמש בו בפולין בשנות השלושים. אני אומר להם מה עם פיצוי, אז הם אומרים לי 'התנצלנו'. אמרתי להם אני לא חבר שלכם, אני פאקינג לקוח, חברים יש רק באגד, אני רוצה פיצוי. אמרו לי שאני לא נחמד והפסיקו לענות לי. תקראו לזה ישראלי מכוער- לא אכפת לי. על זבל מקבלים זבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully