וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי לשעבר מוכרת את העסק בבעלותה: "המתנה שלי לגיל 50"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 9:49

רוית אסף, הבעלים של רשת בתי ספר למקצועות היופי ב-25 השנים האחרונות, החליטה למכור את העסק. "היום, בגיל 50, הבנתי ש- Its now or never", שיתפה. "כבר שנים שבא לי לערוך שינוי מקיף במרוץ החיים. מודה על רגע של הארה והחלטה ששינתה את חיי - המתנה שלי לגיל 50"

רוית אסף. אינסטגרם, צילום מסך
רוית אסף/צילום מסך, אינסטגרם

רוית אסף (50), מלכת היופי של ישראל לשנת 1992, הודיעה בסוף השבוע כי החליטה למכור את רשת בתי הספר למקצועות היופי בבעלותה, עימה הייתה מזוהה מעל לשני עשורים.

"אז אחרי 25 שנים של עסק מדהים שהקמתי בעשר אצבעותיי, החלטתי שהגיע הזמן לשחרר.. שהגיע הרגע לעשות משהו אחר", כתבה אסף. "מגיע לי! הקמתי עסק מדהים במו ידיי, עבדתי שנים ארוכות מבוקר עד לילה, נסעתי בכל הארץ מסניף לסניף יום יום, יצרתי קהילה ענקית של בוגרות ובוגרים ואנשי מקצוע בתחום הביוטי ששמם הולך לפניהם, יצרתי מותג מוביל שאני הכי גאה בו".

רוית אסף. אינסטגרם, צילום מסך
מלכת היופי של ישראל לשנת 1992. אסף/צילום מסך, אינסטגרם

אסף הוסיפה: "אני אמשיך כפרזנטורית, כאוטוריטה מקצועית ובעיקר אהיה מאושרת לפגוש תלמידות ותלמידים ולראות את מפעל חיי ממשיך, נותן שירות מצוין ומשגשג. אבל זהו- הנה, אחרי שנים ארוכות וטובות, אני כבר לא בפוזיציית בעלים, ולא עוד חלק מצוות הניהול/ התפעול ו'כאב הראש'. היום, בגיל 50, הבנתי ש- Its now or never. כבר שנים שבא לי לערוך שינוי מקיף במרוץ החיים! יותר לעצמי ולמשפחה, יותר בנחת, פחות בריצות ולחצים, יותר ליהנות מזמן פנוי והכי חשוב להיות הרבה יותר עם ובשביל מפעל החיים האמיתי וזה שבסופו של יום הכי חשוב בעולם - המשפחה שלי".

"תודה להוריי, ליובל ולילדים, תודה לבורא עולם על ההזדמנות, על רגע של הארה וההחלטה ששינתה את חיי - המתנה שלי לגיל 50", סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוית אסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully