וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם חושפת: "יש לי סרטן נדיר בשחלה"

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 18:41

מעיין אדם חשפה לפני זמן קצר כי אובחנה עם סרטן נדיר: "הבדיקות לחיפוש עוד גידולים או שאריות חזרו מצוינות. הלוואי שלא תדאגו לי ולא תתנו לי מבט מרחם ברחוב"

מעיין אדם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מרגישה בת מזל. מעיין אדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

המגישה מעיין אדם עדכנה לפני זמן קצר (שבת) את עוקביה ברשתות החברתיות כי עברה בסוף השבוע ניתוח, לאחר שאובחנה עם סרטן נדיר.

"האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל", כתבה אדם. "חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות. כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפריע".

אדם הוסיפה וכתבה: "הסופ"ש עברתי עוד ניתוח ארוך כחלק מהבירור ובעוד כמה שבועות יגיעו תוצאות שלאחריהן יהיה אפשר לקבל החלטות. הלוואי שלא תדאגו לי, ולא תתנו לי מבט מרחם ברחוב, כי באמת מצבי טוב! אני מרגישה בת מזל! ושזכיתי בעוד הרבה שנים עם המשפחה, החברות, והבנות המושלמות שלי".

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם, עיבוד תמונה
מעיין אדם ואחותה מפל ז"ל/עיבוד תמונה, צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם

כזכור, ביוני האחרון ילדה אדם את קדם צלנר, בת שניה לה ולבן זוגה, יובל צלנר, אחות קטנה לתבור בת השנה וחמישה חודשים, ולעמית, בתו של צלנר מנישואיו הקודמים.

ב- 7 באוקטובר שכלה אדם את אחותה הצעירה מפל אדם ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס במסיבת הנובה ברעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully