וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודחת "האח הגדול" הותקפה בחנות הלבשה: "מי את, עופי ממני"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 9:24

עינב שרי, יוצאת העונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, ניסתה לסייע ללקוחה בחנות בגדים, כשהותקפה במילים קשות: "איזו צווחנית היית, כשהבן שלי היה רואה הייתי אומרת לו תכבה את הח** הזה... יש לך מזל שלא הייתי בפח הגדול. לכי ממני, עופי ממני"

עינב האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
עינב שרי/צילום מסך, רשת 13

עינב שרי הודחה לפני כשבועיים מבית "האח הגדול". שלשום (שישי) היא ערכה קניות בחנות בגדים בתל אביב ועברה חוויה מטלטלת כשהותקפה מילולית, לדבריה, על ידי לקוחה אחרת בחנות.

"הייתה מישהי בתא שהחזיקה את הווילון כשהיא לא לבושה, ואמרה 'סליחה, אפשר עזרה'? וקצת התעלמו ממנה", שיתפה שרי. "ראיתי שהיא ממש מנסה וקוראת, ולא באים אליה. אני כבר סיימתי אז באתי אליה ואמרתי לה 'מה את צריכה? אני אעזור לך'. ואז היא אמרה 'אמא, איזו צווחנית את היית, כל הזמן כשהבן שלי היה רואה הייתי אומרת לו תכבה את החרא הזה'".

עינב שרי, האח הגדול. באדיבות המצולמים
רק רצתה לעזור. עינב שרי/באדיבות המצולמים

שרי בת ה-24 הוסיפה וסיפרה: "אז צחקתי ואמרתי לה 'כן, מצחיק. בואי אני אעזור לך, מה את צריכה, מידה?'. אני באה לעזור לה, הכי באווירה טובה, מבינה את המצוקה שלה שהיא בתא ולא שומעים אותה והיא ערומה. ואז היא התחילה לצרוח עלי כמו משוגעת 'אני ממך לא צריכה עזרה, מי את בכלל, יש לך מזל שלא הייתי בפח הגדול, לכי ממני, עופי ממני'. לא הבנתי מה אני צריכה לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully