וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו ביבי, יודעת שרואים את הפייק": נועה קירל מותקפת ברשת

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 21:20

יממה לאחר שהתארסה לבן זוגה בשנה האחרונה, נועה קירל מותקפת ברשתות החברתיות ומואשמת בכך שההצעה היא יוזמה שנועדה לקדם לה את היח"צ. בל אגם יצאה להגנתה: "ממש חוקרי חתונות בע"מ. במקום לחפש פזמון- תרקדו"

נועה קירל ודניאל פרץ מאורסים. עידן פוטרמן,
נועה קירל ודניאל פרץ מאורסים/עידן פוטרמן

הזמרת נועה קירל (23) ובן זוגה בשנה האחרונה, הכדורגלן דניאל פרץ (24), שוער במועדון הכדורגל הגרמני באיירן מינכן, התארסו אתמול (שישי) מול בני משפחתם, במהלך הפלגה ביאכטה בהרצליה.

בעקבות פרסום ההצעה והסטטוס החדש של בני הזוג היו שפרגנו לשניים, אך רבים אחרים הופתעו מהמהלך וטוענים ביממה האחרונה ברשתות החברתיות כי מדובר בגימיק לשם יחסי ציבור עבור קירל. בין היתר, מאשימים הגולשים כי מדובר ביוזמה לקידום ההופעה בפארק הירקון, וכי לסוכן הצמוד שלה, רוברטו בן שושן, יש חלק בבחירת הטיימינג.

בין התגובות: "יש פה איזה קאצ', אין מצב שהיא מתארסת- היא ילדה", "קירל כמו ביבי, היא יודעת שכולם רואים את הפייק אבל היא מתמקדת ב'רואים'", "כפיים לרוברטו על קידום כזה מושקע לקראת פארק הירקון", "רמת אמינות: לסטפן יש ילד", "נראה לי שהם לקחו את תרגיל היח"צ הזה רחוק מדי", "סורי, זה פייק מדי", "למה זה צועק יח"צ"?, "בוודאות הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון לא נמכרו כראוי" ו"הימורים מתי הם מתגרשים?".

בל אגם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מה אכפת לכם?" בל אגם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
בל אגם מגנה על נועה קירל. אינסטגרם, צילום מסך
בל אגם מגנה על נועה קירל/צילום מסך, אינסטגרם

מי שיצאה להגנתה של קירל באופן פומבי זוהי בל אגם, שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "מה אכפת לכם למה הוא הציע עכשיו? למה היא הסכימה עכשיו? למה להיות עסוקים בלחשוב מה הסיבה? ולמה מישהו צריך להוכיח לכם שזה אמיתי ולא תעלול?".

אגם הוסיפה: "למה לא להרים, לפרגן ולשמוח? מה זה עניין שלכם גילה ולגילו? יש מצב שיש אנשים שבוחרים בעצמם ובא להם לעוף, ובא להם עכשיו ובקידוש! ממש חוקרי חתונות בע"מ. במקום לחפש פזמון- תרקדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully