וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי תוקף את נאום נתניהו: "דיבר ודיבר ודיבר" | צפו

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 10:27

נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו בין היתר קרא לשבת השחורה "התשעה באוקטובר", הצליח להגביר את הביקורת כלפיי התנהלותו במהלך המלחמה. מי שלא עבר על כך בשתיקה הוא השחקן ליאור אשכנזי, שהעלה סרטון נוקב במיוחד

ליאור אשכנזי בנימין נתניהו. רוני כנפו / לע"מ, עיבוד תמונה
ליאור אשכנזי בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, רוני כנפו / לע"מ

אי אפשר להתעלם מהביקורות הציבוריות הנוקבות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה, שממשיכים לנהל את המלחמה בצורה באמת מביכה ולהפקיר את החטופים כל יום, וכל שעה. את המתח ברחובות אפשר היה להרגיש במיוחד במהלך השבוע האחרון, אחרי שביום ראשון האחרון התבשרנו על מותם של ששת החטופים וחילוץ גופותיהם מעזה במצב לא טוב (בלשון המעטה).

אחרי הפגנת הענק של יום א', בה גם הסלבריטאים הבינו שאין להם ברירה אלא לעזור לשנע את הציבור למחאות, השחקן ליאור אשכנזי ניצל את הבמה שלו כדי להעביר ביקורת על נאום ראש הממשלה, שהגיע אחרי הבשורות הקשות ועליית גל המחאה המחודש.

"אזרחי ישראל, לפני זמן לא רב דיבר אליכם ראש הממשלה שלנו", פתח את הסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, "דיבר ודיבר, ודיבר ודיבר... עשה ככה עם היד, הביא מפות, היה מאוד מרשים", לעג אשכנזי לכל האביזרים בהם השתמש נתניהו במקום פשוט להרגיע את האזרחים המפוחדים ולקחת אחריות על המעשים שלו.

ליאור אשכנזי, פסטיבל הסרטים ירושלים, 13 ביולי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
ליאור אשכנזי, פסטיבל הסרטים ירושלים, 13 ביולי 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

"נתניהו היה צריך להגיד שפדיון שבויים, זאת המצווה הכי גדולה ביהדות. הוא היה צריך להגיד: 'תדע כל אם עבריה שחיי הבן שלה חשובים לי יותר מהממשלה שלי'. לא שביל אפר שאפשר לכבוש תוך 48 שעות. בשביל זה להעמיד בסכנת חיים את רומי, עומר, לירי, דניאלה, טלי, זיו, גלי", מנה השחקן את אלה שעדיין נמקים בשבי.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

"הוא היה צריך להגיד שכפיר ואריאל ביבס חשובים לו יותר מסמוטריץ' ובן גביר. הוא היה צריך לנצל את כל השעות בהן הכי את עצמו להצגה שלו, עם כל השקפים והמצגות, את כל הזמן הזה הוא היה צריך להשקיע בלהביא חטופים בחזרה, או לפחות ללכת להלוויות של אלה שהוא החליט לא להחזיר", תקף והוסיף: "אז אזרחי ישראל, צאו לרחובות, בואו במוצאי שבת לשער בגין שבקריה להראות שאתם עם המשפחות".

"שאתם בוחרים בחיים, בערכים שכולנו גדלנו עליהם - ערבות הדדית, קדושת החיים. בואו לבגין", הפציר, "הוא היה גאה בכם", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully