וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של אייל גולן עוזבת סופית וזה הסכום שהיא דורשת

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 9:52

אחרי שנאלצה לחפש לעצמה מקום מגורים חדש בגלל מטרידן, דניאל גרינברג מחפשת שוכרים לדירתה ברחובות. 7,300 שקלים חדשים לחודש- והיא שלכם

דניאל גרינברג. מסך daniel_greenbergg, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, מסך daniel_greenbergg

אחרי שהוטרדה על ידי שכן שתצפת עליה והחליטה לעזוב את דירתה ברחובות, דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של הזמר אייל גולן, מצאה לעצמה ולילדיה מיאל ורון קוטג' מפואר בנס ציונה.

מוקדם יותר היום (חמישי) שיתפה גרינברג בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מעוניינת להשכיר את דירתה הקודמת: "מחפשת שוכר לדירה המהממת שלי, ברחובות, שכונת המדע. 7,300 ש"ח שכירות. דירת חמישה חדרים, אחד החדרים הוא חדר ארונות ברמה הכי גבוהה שיש".

דניאל גרינברג מציעה את הדירה שלה להשכרה. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג מציעה את הדירה שלה להשכרה/צילום מסך, אינסטגרם

גרינברג הוסיפה ופירטה מה כולל הנכס: "לדירה שתי חניות, יש ממ"ד, יש סגירה במרפסת, המטבח משופץ ומשודרג, בתוספת אי. בקיצור, אין דירה כזאת. באמת יש לי חור בלב כי זאת דירה עם לב ונשמה ואנרגיות אימאל'ה. לרציניים בלבד. כניסה באוקטובר".

אז אמנם השוכר המאושר עתיד להתגורר ליד מטרידן, אבל היי- יש גם יתרונות: הוא עשוי לפגוש בסופר השכונתי את הגרוש של גרינברג, גולן, וגם את רעייתו לשעבר אילנית לוי, המתגוררת בעיר עם בעלה אלירז שדה, בתם המשותפת אריאה וילדיה של לוי מנישואיה לגולן, ליאם ואלין גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully