וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקו ברחוב אללה אכבר": הלילה המפחיד של טיילור מלכוב

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 9:48

טיילור מלכוב תוקפת את כתב עיתון "הארץ" על הדרך בה סיקר אירוע שאירע מתחת לביתה בשעת לילה מאוחרת: "מאוד נורמטיבי לעצור רחוב שלם באמצע הלילה, לצרוח אללה אכבר ולזרוע פחד בתושבים"

טיילור מלכוב בחופשה. צילום מסך/אינסטגרם malkovtaylor, עיבוד תמונה
עברה חוויה מלחיצה. מלכוב/עיבוד תמונה, צילום מסך/אינסטגרם malkovtaylor

הצעקות של מחבלי חמאס והמראות הקשים שליוו את ה-7 באוקטובר אינם מרפים, גם בקרב מי שלא נכח שם פיזית אלא צפה והאזין להם דרך הטלוויזיה בבית. בשעת לילה מאוחרת, כשהמצב מתוח והזיכרון טרי, נעצר מתחת לבית מגוריה של הזמרת והדוגמנית טיילור מלכוב בחור ערבי- ישראלי על ידי ניידת משטרה, בעקבות פניות של תושבים מבוהלים למוקד 100.

במסגרת סיקור האירוע של העיתונאי ג'וש בריינר, כתב עיתון "הארץ", הופיעה תמונה של אותו בחור כשהוא נעצר, ונכתב כי "התמונה הזו לא צולמה בחברון ולא בשכם. זה אזרח ישראלי שנעצר על ידי תחנת חדרה כי הרעיש במוזיקה ערבית ועשה חראקות עם אחרים. וואלה לא לעניין".

טיילור מלכוב נגד עיתונאי "הארץ". אינסטגרם, צילום מסך
טיילור מלכוב נגד עיתונאי "הארץ"/צילום מסך, אינסטגרם
התפרעויות מתחת לביתה של טיילור מלכוב/אינסטגרם

מלכוב, שהייתה עדה למתרחש, תקפה את בריינר: "אדון כתב, בוא חמוד אני אספר לך מה זה הדאחקות שהוא עשה, כי זה קרה בשכונה שלי, מתחת לבנייני מגורים. בצורה הכי מפחידה שיכולה לזרוע באנשים פחד, ובחורות ואנשים שהיו ברחוב והתחבאו בשיחים כי חשבו שהם עוד שניה מוציאים נשקים ומרססים את כולם".

הזמרת הוסיפה ופרסמה סרטון שתיעד את ההתפרעויות והופץ בקבוצת הפייסבוק של תושבי אור עקיבא. "לעצור רחוב שלם באמצע הלילה, לצרוח 'אללה אכבר' ולזרוע פחד בתושבים- מאוד נורמטיבי", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully