וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 52: ריקי מרטין מבלה עם כוכב פורנו בתאילנד | צפו

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 12:31

כשנה לאחר גירושיו, הזמר-שחקן הפוארטו ריקני תועד כשהוא צמוד למקס בארז, שלפי דיווחים הוא היה הגורם לפרידתו מבעלו לשעבר

ריקי מרטין. Gettyimages, GettyImages
ריקי מרטין/GettyImages, Gettyimages

ריקי מרטין שינה את הסטטוס שלו מגבר נשוי לגרוש בשנה שעברה, וכעת מסתבר כי לפי שמועות - הסיבה לכך היא שהזמר-שחקן הפוארטו ריקני הלך רחוק מדי עם מערכת היחסים הפתוחה שהייתה לו לכאורה עם בעלו לשעבר, חואן יוסף.

מקורב לבני הזוג לשעבר חשף בעבר בפני האתר של פרז הילטון כי השניים היו במערכת יחסים פתוחה, שבמסגרתה הם היו יכולים להיפגש גם עם אנשים אחרים - אבל היה זה מרטין שהפר את ההסכם בין השניים, כשהתאהב בדוגמן ושחקן הפורנו מקס בארז, שלו עמוד אונליפאנס מצליח.

לפני כשבועיים, מרטין טס לבדו לחופשה בתאילנד כדי להירגע, אך מסתבר כי בארז בן ה-25 פרסם לפני מספר ימים תמונה שלו עם מרטין בן ה-52, שצולמה לטענתו ב-14 באוגוסט, בזמן שהזמר היה באותה חופשה. "עוד פגישה בלתי צפויה עם הבחור הזה", כתב בתמונה שפורסמה בחשבון האינסטגרם שלו, שצולמה, כמה "מפתיע", באותו מקום שבו היה מרטין.

האם המפגש בין השניים באמת מקרי, או שמדובר בדרך שלהם לחשוף את הזוגיות שלהם בדרך מסתורית שתזכה אותם בעוד ידיעות באתרי הרכילות בעולם, ממש כמו זו שאתם קוראים עכשיו? רק הזמן יגיד.

כזכור, אחיינו של מרטין האשים אותו לפני כשנתיים באלימות פיזית ופסיכולוגית, ובכך שהוא ניהל איתו מערכת יחסים במשך כחצי שנה, שבמהלכה הם קיימו יחסי מין. מרטין הכחיש באופן גורף את ההאשמות האלו, והאחיין חזר בו מהן כמה ימים אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully