וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן קינג נגד הישראלים: "לא מבין למה שומרים על ביבי בשלטון"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 10:44

אחד הסופרים הידועים בעולם צייץ בחשבון ה-X שלו ציוץ שלא ניתן לפרש לשני פנים, כשהוסיף "אף אחד לא אוהב אותו, אולי אני נאיבי"

מותאם לבוקסה - סטיבן קינג ובנימין נתניהו. חיים גולדברג/פלאש 90, Getty Images, פלאש 90
סטיבן קינג ובנימין נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג/פלאש 90, Getty Images

סטיבן קינג הוא אחד הסופרים הידועים ביותר בעולם, כזה שספריו מכרו יותר מ-350 מיליון עותקים ברחבי העולם ושחלקם זכו לעיבודים קולנועיים וטלוויזיוניים מצליחים ("חומות של תקווה", "זה", "אני והחבר'ה" ו"הניצוץ" הם רק חלק מהרשימה הארוכה הזו) - ונראה שאין לו שום בעיה להביע את דעתו הפוליטית.

בציוץ שפרסם אתמול (שלישי) בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, שבו יש לו 7.1 מיליון עוקבים, הסופר הנודע יצא באופן ישיר נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו - וגם נגד תושבי ישראל. "אני לא מבין למה הם שומרים על ביבי בשלטון אם אף אחד לא אוהב אותו. אולי אני נאיבי", כתב - וזכה ליותר מ-10 אלף לייקים.

קינג, שיחגוג בהמשך החודש את יום הולדתו ה-77, לא התבטא עד כה בנוגע למלחמה בין ישראל וחמאס, אך רק בחודש מאי האחרון נטעם כי הוא פרו-פלשתיני כשברשתות החברתיות פורסמה תמונה שלו לובש חולצה שעליה מודפס הכיתוב "פלשתין" עם יד מאוגרפת. לאחר בדיקה של סוכנות הידיעות "רויטרס", התברר כי מדובר בזיוף, ושבמקור זו תמונה של הסופר האמריקאי לובש חולצה שעליה כתוב שהוא תומך באוקראינה, בנוגע למלחמתה מול רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully