וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן זנדר דורשת ועדת חקירה: "לא יודעים איך הילדים נרצחו"

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 19:28

חן זנדר דורשת ועדת חקירה ממלכתית ל-7 באוקטובר: "אנחנו לא צריכים להסתכל בתמונות הקשות ולחפש בין מאות הגופות את הגופה של אחותי, כדי לדעת באיזה מצב היא נמצאה. משפחות לא יודעות מה קרה לבנות ולבנים שלהן, באיזה מצב הם נקברו, מהיכן נאספו הגופות"

מותאם לבוקסה - חן זנדר ואחותה נועה ז"ל. henzender, צילום מסך
חן זנדר ואחותה נועה ז"ל/צילום מסך, henzender

העיתונאית חן זנדר, כתבת חדשות 13, נכחה היום (שלישי) בוועדת החקירה האזרחית לאסון ה-7 באוקטובר. זנדר, ששכלה באותו היום את אחותה הצעירה נועה זנדר ז"ל שבילתה במסיבת הנובה ברעים, פנתה לחברי הוועדה בדרישה שתוקם ועדת חקירה ממלכתית.

"זה לא התפקיד של המשפחות לחקור את מה שקרה לילדים שלהן, מה שקרה לאחותי, מה שקרה לכל אחד מהאנשים שהיו בשטח המסיבה", אמרה זנדר. "אנחנו לא צריכים להסתכל בתמונות הקשות ולחפש בין מאות הגופות את הגופה של אחותי, כדי לדעת באיזה מצב היא נמצאה. אנחנו בסך הכול מבקשים ועדת חקירה ממלכתית, גוף ממלכתי מטעם המדינה, שיחקור עד המקומות הכי נמוכים שיש ויהפוך כל אבן".

זנדר הוסיפה: "זה לא פייר שכאשר יש חללים, המשפחות שלהם מקבלות תחקיר ויודעות בדיוק מה קרה. הם יודעים איך יקירם נמצא ומה הם קוברים. רבים מאיתנו, מאות משפחות, לא יודעות מה קרה להם, מה קרה לבנות שלהן ובאיזה מצב הן נקברו, ולא יודעות איך הבנים שלהן נרצחו ואיפה מצאו אותם ומאיפה אספו את הגופות. זה נשמע אולי פורנוגרפי, אבל לא. זה המעט שאפשר לעשות, זה לספק מידע ולהרגיש שלומדים מהאירוע הנוראי הזה. שהמשפחות ירגישו שהמוות שלהם פשוט לא היה לשווא".

  • עוד באותו נושא:
  • חן זנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully