וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חברים בתעשייה: משה פרץ מרים בחתונה של הקולגה

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:51

משה פרץ נכח לפנות בוקר בחתונה של חברו, הזמר שקד קוממי, יוצא הריאליטי "הישרדות VIP". פרץ, שהגיע באיחור ופספס את החופה ואת ארוחת הערב, פגש במקום חברים וקולגות נוספים של קוממי, ביניהם תום ברכה, ליהיא לגרינר וליאם גולן

משה פרץ בחתונה של שקד קוממי ושי לוי. אור גפן,
יש בעיר מסיבה. קוממי, פרץ ולוי/אור גפן

היום לפנות בוקר (שלישי), בזמן שוואלה סלבס כבר הייתה בחלום השלישי שלה, משה פרץ הגיע לחתונה של חברו, הזמר שקד קוממי שנישא לבחירת לבו. פרץ הגיע למקום כשהוא מלווה בחברים מיד אחרי שסיים הופעה, היישר לשלב הריקודים, אחרי שפספס את החופה ואת ארוחת הערב.

באירוע, פגש פרץ מוזמנים נוספים של הזוג, ביניהם תום ברכה, יוצא העונה הנוכחית של "האח הגדול", שניהל בזמן הקצר בו שהה בבית התחלה של קשר רומנטי עם הדיירות פרידה עוזיאל והדר שירי, והגיע לאירוע כשהוא נטול בת זוג. ממתין בסבלנות למישהי ספציפית..? ימים יגידו.

שקד קוממי ושי לוי. אור גפן,
שבר את הכוס. שקד קוממי ורעייתו הטריה שי לוי/אור גפן
תום ברכה. אור גפן,
הגיע נטול בת זוג. ברכה/אור גפן
ליהיא גרינר ויוסי. אור גפן,
חלקה עם שקד את אותו האי. ליהיא גרינר ובעלה יוסי/אור גפן
טום קשתי והודיה לוי. אור גפן,
באווירה רומנטית. טום קשתי והודיה לוי/אור גפן
ליאם גולן. אור גפן,
הנציג של משפחת גולן. ליאם גולן/אור גפן

ונחזור לחתונה עצמה: קוממי נישא לבחירת לבו, שי לוי, בחתונת ענק שנערכה באולמי חצר נצר בהפקתו של שון בלאיש. השניים נכנסו לחופה כשברקע התנגן שירו החדש של קוממי, "כל העולם שלי". על החלק האומנותי של הערב הופקדה הזמרת רינת בר.

בנוסף לפרץ ולברכה, נכחו החברות והקולגות של קוממי מעונת "הישרדות VIP" ליהיא גרינר (מלווה בבעלה יוסי) ונעמה קסרי. וגם: ליאם גולן, אוהד בוזגלו, טום קשתי ובת זוגו בשנתיים האחרונות, הודיה לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully