וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול": "יש הרבה גברים חתיכים, אבל אני נמשך לנשים"

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 16:38

הדיבור על ההופעות של עופר ניסים לצד חוסר העניין שלו ברווקות המתגוררות לצדו בבית "האח הגדול", הולידו גל שמועות לגבי העדפותיו המיניות של הדייר אור בן דוד. אתמול הוא שיתף בתחושותיו בנושא

אור בן דוד. רן יחזקאל,
אור בן דוד/רן יחזקאל

אור בן דוד (29), גרוש פלוס 1 מראשון לציון ודייר דומיננטי בעונה הנוכחית של "האח הגדול", נכנס לבית המצולם כרווק. העובדה כי לא ניהל עד כה זוגיות בתוך הבית ולא הביע עניין רומנטי באף אחת מהדיירות, הביאה לשמועות עקשניות לגבי נטיותיו המיניות.

אתמול (שני) תועד בערוץ 26 בן דוד, שאינו מודע לשיח עליו מחוץ לבית, בזמן שערך שיחה עם הדיירות פרידה עוזיאל ומיכל מושיוב, במהלכה שיתף אותן בכמיהתו למגע נשי: "אני נמשך אך ורק לנשים, אני חושב שהאישה זה הדבר הכי יפה בעולם. כשאני רואה גוף של אישה מולי אני אומר 'וואו, וואו'. אמיתי".

בן-דוד הוסיף ודיבר על הגברים בבית "האח הגדול": "יש הרבה גברים חתיכים. הנה אחד החברים שלי פה, אחד הגברים הזבורים. אבל אין עניין, אני רוצה אישה, להריח אישה, בא לי לנגוע באישה".

נזכיר, כי למרות שהצהיר בתעודת הזהות שלו טרם כניסתו לבית כי הוא רווק, תועד בן דוד בחודש יוני האחרון כשהוא מספר למספר דיירים על זוגתו, ניצן מדנס, בת 24 מפתח תקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully