וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל נגד אנשי המחאה: "עם מטומטם"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 17:07

כוכבת הריאליטי פחות אהבה את השביתה בגנים, מה שאילץ אותה להישאר בביתה עם בתה בת ה-4. בביקורת חריפה, היא יצאה נגד השביתה ואנשי המחאה

טהוניה רובל. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
טהוניה רובל/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

לא מעט מפורסמים הביעו תסכול נוכח השביתה שפתחו בתי עסקים, עיריות ומסגרות החינוך למינהן. גם זוכת "האח הגדול" לשעבר והדוגמנית טהוניה רובל הייתה אחת מהן, ובאינסטגרם שלה היא סיפרה על תחושותיה, כמו שהיא יודעת לעשות הכי טוב.

"אני לא מבינה איך אנחנו כאלה מטומטמים. אנחנו העם היהודי שידוע בחוכמתו, בהמצאות שלנו, אני באמת לא מבינה איך אנחנו נופלים לידיים של החלאה הסרוחה, המפלצת הזאת. אני יודעת שיהיו כאלה שיצאו עליי", אמרה.

"אתם יכולים לצאת עליי, זו הדעה שלי. אנחנו נותנים לו את מה שהוא רוצה. מתי נפסיק להיות עם כזה מטומטם? אלוהים", הוסיפה, כשהיא מודעת למצב שבו לא מעט יגנו את דעותיה.

רובל, אמה של טליה בת ה-4, שנשארה בבית ולא הלכה לגן עקב השביתה, המשיכה ואמרה: "אני עדיין לא מבינה מה תרם לי ומה תורם לי שיש שביתה וכולם שובתים. אין עבודה, אין גנים, אין בתי ספר. אני באמת מנסה להבין את זה".

טהוניה רובל ובתה טליה. ניר פקין,
טהוניה ובתה/ניר פקין

"זה לא יחזיר את החטופים שלנו, לצערי. אם זה היה מחזיר את החטופים שלנו ומוציא את החיילים שלנו מהמלחמה המטורפת הזאת - הייתי מוכנה להשאיר את הילדה הזאת בבית גם שנה שלמה. באמת, באמת, אני מנסה ולא מצליחה להבין את הדבר הזה. אנחנו נותנים לאויב שלנו בדיוק את מה שהוא רוצה".

"אני עדיין לא מבינה איך אתם לא קולטים את זה", המשיכה בדבריה. "אנחנו נופלים לידיים של האויב שלנו. הוא יושב שם במנהרה, צוחק על כולנו ומבסוט על החיים שלו, ובטוח במיליון אחוזים שהוא עושה... הוא לא עושה את העבודה אפילו. הוא לא צריך לעשות את העבודה, הוא פשוט עושה משהו קטן והוא מעיר ומשתק את המדינה הזאת. זה בדיוק מה שהוא רוצה", חתמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
טהוניה רובל. מסך אינסטגרם tahuonia, צילום מסך
"אנחנו נופלים לידיים של האויב שלנו". טהוניה רובל/צילום מסך, מסך אינסטגרם tahuonia

בתגובה לוואלה סלבס, רובל מסרה בבלעדיות: "אני עומדת מאחורי הדעה שלי והמילים שלי - אני מאמינה שרק דרך אחדות וחוסן לאומי נגיע להישגים מול האויבים שלנו. חבל שיש כאלה שעדיין בוחרים בדרך של פלגנות ולא למדו כלום מ-7 באוקטובר. שנדע רק בשורות טובות ואמן שכל משפחה תזכה לחבק חזרה את האהובים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully