וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד ההפגנות והלוויות: השר מיקי זוהר מחתן את בנו אליאב - צפו

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 13:55

זוכה "הכוכב הבא" ובנו של שר התרבות והספורט שינה סטטוס, כשחברים מהתעשייה ובני משפחה הגיעו לחגוג איתו ועם אשתו הטרייה, ספיר. הנשואים הטריים שינו את אופי האירוע כדי לכבד את אירועי היום: "מקווה שהצלחנו לכבד את החטופים ואת הסיטואציה המורכבת במדינה"

אליאב זוהר בחתונתו עם ספיר מסיקה/איציק אוחנה - כיכר השבת

יום לא פשוט עבר על כולנו, לאחר שפורסם היום (ראשון) כי נמצאו גופותיהם של שישה חטופים ושלושה שוטרים נרצחו בפיגוע ירי סמוך לחברון.

מי שהיה אמור לחגוג הערב בהוד ובהדר את חתונתו הוא אליאב זוהר, שנישא לבת זוגו ולאשתו הטרייה, ספיר מסיקה. כזכור, בעקבות היום הדרמטי החליטו השניים לשנות את אופי האירוע, ולהצניעו עד כמה שאפשר: כלי תקשורת שהוזמנו לסקר את החגיגה התבקשו שלא להגיע אליה, וגם אביו של הזמר, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ביקש מחברי הכנסת ומשרי הממשלה שלא להגיע לחתונה בעקבות המצב - וההפגנות הרבות שפרצו הערב בשל אירועי היום.

אליאב זוהר מתחתן עם ספיר מסיקה. קסם צלמים,
שתהיו מאושרים. זוהר ומסיקה/קסם צלמים
אליאב זוהר מתחתן עם ספיר מסיקה. קסם צלמים,
קולולו! הזוג הטרי/קסם צלמים

ובכל זאת, עצב לחוש ושמחה לחוד - וחתונתם של השניים יצאה לפועל, כשהם מממשים בה את אהבתם יחד עם חבריהם הקרובים, חברים מהתעשייה ובני משפחה, בחתונה שהתקיימה במתחם דוריה ובהפקתו של אדם סרור.

הזמר עצמו גם פרסם הודעה לפני החתונה, ומסר: "ביום החשוב בחיי, לצד השמחה הגדולה עם כניסתי לחופה ונישואיי לאהובת ליבי ספיר - עצב גדול ממלא את ליבנו על אחינו ואחיותינו החטופים והחטופות. אני מקווה שהצלחנו לכבד את החטופים ואת הסיטואציה המורכבת במדינה שלנו עם שינוי אופי האירוע. בשעה הזאת מסוגלת לי תפילה ביתר רחמים ורצון, אני מתפלל לקב"ה מעומק ליבי שכולם ישובו במהרה הביתה לשלום ונוכל לשמוח בלב שלם. אמן".

ואם ממש חשוב לכת לדעת, אז אותה מיכל מהשיר המפורסם שבו התפרסם זוהר באודישן ל"הכוכב הבא", לא הוזמנה - וגם לא הגיעה. שיהיה במזל טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully