וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט ויזל חושפת לידה קשה: "היינו בסכנת חיים. אנחנו פה בנס"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 17:53

הדוגמנית שביט ויזל חושפת היום כי לפני חודשיים הפכה לאם לבן, לאחר לידה מורכבת שהתרחשה בנסיבות רפואיות מסובכות, ושהייה בטיפול נמרץ. התינוק החדש הוא אח קטן למיכאלה בת השנתיים וחצי

שביט ויזל. פרטי, באדיבות המצולמים
שביט ויזל/באדיבות המצולמים, פרטי

הדוגמנית שביט ויזל שיתפה היום (חמישי) את מה שנשמר עד כה בסוד: לפני חודשיים היא הפכה לאם לבן, לאחר לידה מורכבת שהתרחשה בנסיבות רפואיות מסובכות, ושהייה בטיפול נמרץ.

ויזל עברה ניתוח קיסרי בהפתעה בשל סיבוכים במהלך ההיריון. כעת היא ובנה התאוששו והם בביתם שבקפריסין, שם הם מתגוררים בחצי השנה האחרונה. התינוק החדש הוא אח קטן למיכאלה בת השנתיים וחצי. בשבועות הקרובים, כאשר המצב יתאפשר, תתקיים הברית במהלכה ייחשף שמו של הבן.

התינוק של שביט ויזל בפגייה. פרטי, באדיבות המצולמים
התינוק של שביט ויזל בפגייה/באדיבות המצולמים, פרטי
שביט ויזל והתינוק החדש. פרטי, באדיבות המצולמים
כבר נמצאים בבית. ויזל ובנה/באדיבות המצולמים, פרטי

"ברוך השם בשעה טובה ילדתי בן ושנינו בריאים והכל בסדר", כתבה ויזל לעוקביה באינסטגרם. "נעלמתי מפה לתקופה כי הייתי צריכה זמן להחלים מהיריון שהסתיים לפני הזמן המיועד. רעלת, סכנת חיים, לחץ דם גבוה, בדיקות, ניתוח קיסרי בהפתעה, טיפול נמרץ, אישפוז, פגייה ועוד כל מני דברים טובים כיאה לי, כי למה לעבור היריון רגיל ומשעמם אם אפשר שלא, ועוד בארץ זרה".

ויזל הוסיפה וכתבה: "בדרך נס עם הרבה מזל שנינו פה בריאים ושלמים בבית. לא ככה רציתי לספר לכם שיש לנו בן, אבל ככה הוא רצה להגיע והעיקר הסוף הטוב. תקופה מאתגרת ומחזקת שעוד קשה לי לסכם. תודה לקב"ה על השמירה ועל החיים, תודה לבעלי היקר האחד והיחיד ולמשפחות שלנו, תודה וחברים ולחברות שעוטפים אותנו ותודה לכולכם על ההתעניינות האמיתית בתקופה האחרונה".

  • עוד באותו נושא:
  • שביט ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully