וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול" על חיים טוויטו: "הולך לחוות רגעים קשים"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 10:45

חיים טוויטו, דייר בית "האח הגדול", הודח אמש מהתוכנית. ביקורת רבה נכתבה על טוויטו ברשתות החברתיות במהלך שהותו בבית המצולם- אליה צפוי כי ייחשף כעת. אליאב טעטי תקף אמש את כל מי שידו בדבר: "מקווה שאתם חיים טוב עם עצמכם, בזמן שהוא הולך לחוות רגעים מאוד קשים"

חיים טויטו האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הולך לחוות רגעים קשים. טוויטו/צילום מסך, רשת 13

חיים טוויטו הודח אמש (רביעי) מבית "האח הגדול" במסגרת הדחה בה היו מועמדים כל דיירי הבית. ההדחה של חיים מגיעה חודש לפני הגמר הגדול של העונה.

במהלך השבועות האחרונות שמו של טוויטו עלה רבות ברשתות החברתיות, ולא בהכרח בקונוטציות חיוביות. בין היתר נכתבה ביקורת קשה מצד הגולשים על הקשר שלו עם מלאני, עם אור, על מצבי הרוח שלו, על הבעלות שהוא מרגיש כלפי השרפרפים בבית ועוד.

אליאב טעטי יוצא להגנתו של חיים טוויטו. אינסטגרם, צילום מסך
אליאב טעטי יוצא להגנתו של חיים טוויטו/צילום מסך, אינסטגרם

אליאב טעטי, דייר בולט בעונה הקודמת של הריאליטי, שאמנם לא זכה במיליון אך הכיר בבית את הדיירת בר כהן ואף נישא לה לפני מספר חודשים בחתונה מתוקשרת, יצא אמש להגנתו של טוויטו והפנה מילים קשות מאוד כלפי כל אותם אנשים שקטלו את טוויטו ברשת.

"רק אני חושב עליו עכשיו?!", כתב טעטי. "כל אלה שלגלגו עליו וצחקו, וכל מה שעושים עליו ברשתות. תשנו טוב הלילה?! כי הוא לא, וכן, הוא יישב במיטה ולא יצליח לישון בגלל אנשים חסרי כבוד ואנושיות".

טעטי הוסיף: "מותר תמיד לתת ביקורת. אך בין ביקורת לבין לעג וקלס, זה הבדל שמים וארץ. מקווה שאתם חיים טוב עם עצמכם, בזמן שהוא הולך לחוות רגעים מאוד קשים".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully