וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: לא תאמינו איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 13:01

עם תמונה בתחתונים בלבד, נראה כי תומאס נויווירת משאיר מאחור את דמותה של הזמרת האוסטרית המזוקנת בעלת המראה הבלתי נשכח, שהוא עמד מאחוריה כמלכת דראג

קונצ'יטה וורסט. AP
כבר לא נראית ככה. קונצ'יטה וורסט/AP

האירוויזיון ידוע כתחרות שמלאה במראות קרקסיים, מזקנות ששרות ועד אנשים מחופשים לתרנגולות - אך אין ספק כי אחד המראות הזכורים ביותר מהשנים האחרונות הוא זה של קונצ'יטה וורסט האוסטרית, שניצחה בתחרות השירה האירופית ב-2014 עם שירה " Rise Like a Phoenix".

עשור שלם חלף מאז זכייתה של וורסט, שם הבמה כמלכת הדראג של תומאס נויווירת - תקופה ארוכה למדי כדי לעבור שינוי, אבל שינוי כה גדול עדיין לא ראינו: במקום שמלות גרנדיוזיות, נויווירת, שהודיע בעבר כי הוא רוצה להיפרד מהדמות שהכניסה אותו לתודעה הבינלאומית, פרסם תמונה שלו - כשהוא בתחתונים בלבד.

קונצ'יטה וורסט (תומאס נויווירת) בסלפי חושפני. צילום מסך מתוך אינסטגרם - conchitawurst, צילום מסך
קונצ'יטה וורסט (תומאס נויווירת) בסלפי חושפני/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - conchitawurst

נויווירת, שחשף לפני כמה שנים כי הוא נשא של נגיף ה-HIV, פרסם אתמול (שלישי) את הצילום בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 422 אלף עוקבים, תוך שהוא מציג גוף גברי, עם תספורת קצרה ותחתון קטן, כאילו התמונה הועלתה בכלל לאפליקציית גריינדר. בואו נודה, אבל התמונה מרגישה כאילו הקשר בינו ובין וורסט מקרי בהחלט.

כזכור, נויווירת אמר בעבר: "אני מרגיש שאני רוצה ליצור אדם חדש, להשאיר מאחור את הגברת המזוקנת. השגתי את כל מה שרציתי מאז שהשתתפתי באירוויזיון, והגיע זמנו של תום לצאת החוצה ולהראות את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully