וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבורומי התעלף במהלך הופעתו ונזקק לטיפול רפואי | צפו

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 11:13

הזמר המצליח תועד כשהוא מתקשה לעמוד על רגליו בזמן שביצע את אחד משיריו. בסטורי שפרסם, הוא התנצל בפני מעריציו: "הרגשתי שאני עומד ליפול - אני מרגיש טוב עכשיו ואנוח לקראת המשך ההופעות"

אבי אבורומי חש ברע בזמן הופעתו/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נראה שאבי אבורומי הוא אחד האנשים הכי עסוקים כיום בעולם התרבות הישראלי - הוא אמנם הודח בחודש שעבר מ"רוקדים עם כוכבים", אבל זה לא מונע ממנו להמשיך להופיע ברחבי הארץ כמעט ללא הפסקה ולהשתתף בחזרות לפסטיגל הקרוב.

כנראה שגם זה היה יותר מדי עבורו, שכן במהלך הופעה שהוא קיים אמש (שלישי) בבית שמש, הזמר המצליח תועד כשהוא מתנשף ומתקשה לעמוד על רגליו - עד שאחד אנשי עלה על הבמה והביא לו לשתות מבקבוק מים.

סטורי של אבי אבורומי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - aviaburomi, צילום מסך
"מוריד את הראש". הסטורי של אבורומי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - aviaburomi

"הערב הופענו בבית שמש לקהל מדהים ויקר שהגיע באלפים מהבתים כדי ליהנות מההופעה", כתב אבורומי בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 215 אלף עוקבים. "אני מרגיש צורך לבקש מכם מחילה שככה הסתיים הערב. לפני ההופעה כבר לא הרגשתי טוב, אבל בחרנו לעלות כי אני בחיים לא מוכן לוותר עליכם".

הוא הוסיף: "לקראת אמצע ההופעה כבר הרגשתי שאני עומד ליפול, ובסוף ההופעה - טוב, כבר ראינו מה קרה שם".

אבורומי בן ה-29 הרגיע את עוקביו, וסיכם: "אני מרגיש טוב עכשיו, ואחרי בדיקות אני נח לקראת המשך ההופעות של השבוע והחודש. אני מוריד את הראש ומתנצל. לא לכעוס עליי, אני אוהב אתכם, תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully