וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט: "מאז ה-7 באוקטובר שום חג כבר לא יהיה אותו דבר"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 14:41

אסף גרניט הצטלם לקמפיין לרגל ראש השנה: "כולנו מנסים להמשיך בשגרה, אבל זו שגרת חיים בצל המלחמה והמחשבה על החטופים לא עוזבת לרגע"

אסף גרניט ואור תני בצילומי קמפיין לנעמן. תמי בר שי,
אסף גרניט ואור תני בצילומי קמפיין לנעמן/תמי בר שי

אסף גרניט, השף הישראלי המצליח בעולם והפרזנטור של נעמן מזה שבע שנים, הצטלם אתמול לקולקציית ראש השנה של המותג. הפעם, נבחר להופיע לצדו שחקן חיזוק מפתיע: הגרסה של גרניט עצמו- בתור ילד.

גרניט, שכבר בתור ילד צעיר התעניין בבישול והעביר שעות רבות במטבח של סבתו, הופתע לראות את הדמיון החיצוני בינו לבין השחקן, אור תני בן ה-8.5 מהוד השרון: "אני מודה שהצליחו להפתיע אותי. סקרן כבר לראות את התוצאה".

אסף גרניט ואור תני בצילומי הקמפיין של נעמן. תמי בר שי,
ואיך אפשר בלי סלפי למזכרת. גרניט ותני/תמי בר שי

גרניט, שבבעלותו מסעדות במקומות שונים בעולם, שיתף כי ההשפעה של המלחמה מורגשת בחו"ל וכי ישנו מתח, אך למרות זאת הוא מקפיד להשאיר את המסעדות פתוחות ואינו מצניע את הישראליות שבהן- גם אם לעיתים יש לכך השלכות.

גרניט הוסיף ואמר: "אנחנו מצלמים היום קמפיין לקראת ראש השנה, אך מאז ה-7 באוקטובר שום חג כבר לא יהיה אותו דבר. נכון, כולנו מנסים להמשיך בשגרה, יוצאים לבלות, הולכים למסעדות, אבל זו שגרת חיים בצל המלחמה והמחשבה על החטופים לא עוזבת לרגע".

על תוכניותיו לחג, סיפר: "מדי שנה אני מציין את ערב ראש השנה בארוחה מסורתית עם השותף שלי, השף דן יושע והצוות שלי בפריז, וזה כבר הפך למסורת. גם השנה אסגור את 'שבור' כדי להיפגש ולציין את החג עם העובדים הישראליים והלא ישראליים, להעניק להם שי ופשוט להתנתק מהכל וליהנות מהרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully