וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיץ של הזבל. אתם מסריחים": אייל גולן יוצא נגד כוכב הריאליטי

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 11:06

אחרי שגיא איתן אמר דברים קשים על בני הנוער של היום ובין היתר כינה אותם "המיץ של הזבל", אייל גולן יוצא להגנתם: "זה הדור שמחרף את נפשו בגבורה מאז ה-7 באוקטובר". ומי דרש מאיתן התנצלות?

מותאים לבוקסה - אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, "גולד 2024", 15 ביוני 2024. אלוני מור,
התערב עבור כבודם של בני הנוער. גולן/אלוני מור

גיא איתן, יוצא הריאליטי "האח הגדול" ומי שמוכר כאחד שאומר את כל אשר בלבו, פרסם סרטון בו התבטא באמירות קשות כנגד בני הנוער של היום. "יש לי הרבה אינטראקציה עם בני נוער, זה חמורים גדולים וחמורות גדולות בני 20 עד גיל 28, שאני חייב להגיד לכם שהדור שלכם מה זה התקלקל י'בני אלף", פתח איתן את דבריו.

"אתם מסריחים, אתם לא יודעים מה זה בית כנסת, אתם לא יודעים מה זה תפילין. נשים היום, כולן עושות סמים. ויזואלית כולן נראות טוב היום, יודעות לדבר ואינטלקטואליות, אבל על הפנים של בחורות מיץ של הזבל. מיץ של הזבל של גברים, אף אחד לא נאמן לאף אחד, כולם משקרים את כולם, בוא'נה לאן אנחנו מגיעים, מה זה הדור הזה, מה יהיה הדור הבא, אני מפחד בעזרת השם כשלי יהיה ילדים- לאיזה דור הם הולכים לגדול? אם הדור הזה לא מתעורר- הלך עלינו".

גיא איתן מדבר על בני נוער/אינסטגרם

בעקבות דבריו הקשים של איתן, הגיב הזמר אייל גולן: "אפשר להגיד הרבה דברים על הדור הזה, אבל זה הדור שמגן עלינו ומחרף את נפשו בגבורה מה-7.10".

איתן, שנחשף לתגובה, בחר בחר בדרך מקורית להשיב לגולן, כאשר החליף את התמונה הראשית אצלו באינסטגרם לתמונה של אלירז שדה, בעלה של אילנית לוי (אשתו הראשונה של גולן), שמופיעה שם עד לרגע זה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טילטיל בתגובה לדבריו של גיא איתן/אינסטגרם

בין המגיבים לדברים היה גם טילטיל, אב לבן לוחם ולבת שנמצאת בימים אלה לפני גיוס. "גיא איתן העלה סרטון שבו הוא בז לבני 20 ומעלה, הכפיש אותם", אמר.

"אני, בתור אבא ששני הילדים שלו בני 20, רוצה להגיד לך גיא- פגעת בי. פגעת בי ופגעת בעוד הורים שיש להם ילדים בגיל הזה. לא כולם עושים סמים ולא כולם ילדים רעים. כנראה שהאינטראקציה שאתה מחפש היא עם אנשים כאלה. למה לנו אין אינטראקציה עם האנשים האלה? כי אנחנו לא מחפשים".

טילטיל הוסיף ואמר: "אתה לא יכול להכליל את כולם. לא כולם חארות, ולא כולם מיץ של הזבל ולא כולן עושות סמים. אח שלי טעית, תתנצל. אחלה דור, הדור הזה שומר עלינו, קח את זה לתשומת לבך. אוהב אותך, מכבד אותך, אבל אל תפגע לנו בילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully